گروه طراحی وب سایت نونگار پردازش به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین گروه طراحی وب سایت ایران از سالها پیش و در دهه هفتاد فعالیت خود را آغاز نموده است. گروه طراحی سایت نونگار به صورت تخصصی در زمینه وب و اینترنت فعالیت می کند و در طراحی سایت و طراحی وب سایت توانسته است سالیان متمادی به عنوان بهترین گروه طراحی وب سایت شناخته و در تمامی کلمات کلیدی مرتبط در صفحه اول و رتبه های یک گوگل قرار داشته باشد.

گروه طراحی وب سایت 

بهترین گروه طراحی وب سایت


با توجه به مؤلفه هایی مانند نیروهای با تجربه و متخصصین دانشگاهی از بهترین دانشگاههای کشور و وسعت خدمات و رضایت مشتریان بدون شک گروه طراحی وب سایت نونگار پردازش توانسته سال های طولانی خود را به عنوان بهترین گروه طراحی وب سایت ایران معرفی نماید. استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه هایی مانند صنعتی شریف و امیر کبیر و تربیت مدرس و دانشگاه تهران و بهترین دانشگاه های شهرستان ها در گروه طراحی وب سایت و به کارگیری این افراد در کنار نیروهایی که سال ها در زمینه طراحی سایت و سئو سایت تجربه دارند باعث شده است تا گروه طراحی وب سایت نونگار تخصص و تجربه را به بهترین شکل ممکن در پروژه های خود پیاده سازی نماید و به عنوان بهترین گروه طراحی وب سایت ایران شناخته شود. هر چند حوزه فعالیت نونگار کشورهای خاورمیانه را نیز در بر گرفته است و کارتل های بین المللی مشهوری نیز در میان مشتریان این گروه وجود دارند.

گروه طراحی وب سایت 

اهداف گروه طراحی وب سایت


از جمله اهدافی که گروه طراحی وب سایت نونگار در این سال ها به دنبال آن بوده است جدای از درآمد مالی که به صورت بدیهی در میان اهداف تمامی شرکت های خصوصی قرار دارد، رضایت مشتریان و درخشان کردن برند لمون (نونگار پردازش) و به کار گیری تعداد زیادی از جوانان تحصیل کرده و مستعد در مجموعه بوده است. اشتغال زایی و اهداف فرهنگی و آموزشی در گروه طراحی وب سایت نونگار از مهم ترین اهداف بوده است و افراد زیادی از طریق همین آموزش ها به بازار کار معرفی شده و هم اکنون در زمره بهترین های تخصص خود می باشند. گروه طراحی وب سایت نونگار در سال های اخیر با انجام بیش از چند هزار پروژه طراحی سایت توانسته است سهم عمده ای از سایت های ایرانی که قابل رقابت با بهترین های حوزه خود در عرصه بین المللی نیز می باشند را به خود اختصاص دهد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید