طراحی وب امروزه از فعالیت هایی محسوب می شود که به صورت انفرادی کمتر انجام می شود و طراحی وب انفرادی نمی تواند کیفیت کار گروه طراحی وب را داشته باشد. گروه طراحی وب متشکل از متخصصینی است که در بخش های مختلف طراحی سایت به صورت کاملاً حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. نونگار نیز یک گروه طراحی وب است که از افرادی با تخصص گرافیک، برنامه نویسی، بهینه سازی سایت، سئو سایت و تولید محتوا تشکیل شده است. هر چند گروه طراحی وب نونگار در ابتدا حاصل زحمات جمعی از نیروهای دانشکده هنر بود ولی پس از مدتی گروه طراحی وب نونگار به صورت اختصاصی به شروع به کار کرد و بنای شرکت نونگار گذاشته شد.

گروه طراحی وب 

نمونه کارهای گروه طراحی وب


برای اینکه بهترین گروه طراحی وب را در میان تعداد زیادی گروه طراحی وب فعال در ایران مشخص کنید مؤلفه های مختلفی را می توانید در نظر بگیرید. به عنوان مثال تجربه گروه طراحی وب و سابقه و رنکینگ آن شرکت در کلمات کلیدی مرتبط در گوگل. اما یکی از مهم ترین شاخصه های گروه طراحی وب خوب رزرومه و یا به اصطلاح نمونه کارهای آن گروه می باشد. برای مثال در میان انبوه نمونه کارهای شرکت نونگار می توان کارهایی مانند: وزارت راه، دانشگاه علم صنعت، اينترپل، شل ايران، صنايع غذائی بهشهر، ايران رادياتور، ايتوک، لاستيک پارس، برج بين المللی، برج ميلاد، برج مهستان، توسعه راههای ايران، صنايع صنام، هاويلوکس، راه آهن، هلال احمر و … را مشاهده نمود که مشخصاً به اعتماد مشتریان و کیفیت کارهای این گروه طراحی وب باز می گردد.

گروه طراحی وب 

گروه طراحی وب و سئو سایت


یکی از نکاتی که در هر گروه طراحی وب سایتی اهمیت بسیار دارد این است که آن گروه با روش های سئو سایت و بهینه سازی سایت آشنایی داشته باشد. با توجه به میزان جذب کاربر به سایت از طریق موتورهای جستجو امروزه یکی از مهم ترین بخش ها در هر گروه طراحی وب سایتی سئو است که می توان با استفاده از متخصصین با دانش روز و تجربه این نیاز گروه طراحی وب را به یکی از مزایای گروه تبدیل کرد. بنابراین در انتخاب گروه طراحی وب برای انجام پروژه خود باید موارد بسیار زیادی را رعایت نمایید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید