در مورد طراحی و ساخت سایت مقالات و مطالب متعددی را به شما همراهان همیشگی نونگار ارائه داده ایم و در این بخش تلاش می کنیم گذری کوتاه بر ارتباط ساخت سایت با سئو بزنیم. همانگونه که همیشه تأکید کرده ایم بسیاری از افراد و شرکت های سایت خود را برای دیده شدنه طراحی می کنند و بیش از هر چیزی در طراحی و ساخت سایت برایشان مهم است که در موتورهای جستجویی نظیر گوگل در صفحات اول و بالاتر از رُقبا قرار بگیرند. طراحی و ساخت سایت را نیز نمی توان محدود نمود به کد نویسی و سئو. زیرا در طراحی سایت باید به معیار هاییی مانند سرعت سایت و زیبا و کاربر پسند بودن آن نیز توجه کرد که به صورت غیر مستقیم در سئو سایت تأثیر گذار هستند.

طراحی و ساخت سایت 

موارد مهم در طراحی و ساخت سایت


با توجه به موارد بالا باید در طراحی و ساخت سایت به موارد زیادی توجه کرد و خصوصاً گرافیک سایت که نتیجتاً به ظاهر سایت ختم می شود را در وهله اول دقت قرار داد. کاربران در ورود به سایت شما ابتدا ظاهر و رنگ بندی و زیبایی یا زشتی فونت ها و آیکون ها را خواهند دید و تا حد زیادی این موارد می توانند به ماندن در سایت یا خروج از سایت منجر شوند. سرعت بالای سایت نیز مورد مهم دیگر در طراحی و ساخت سایت می باشد که اگر سایت شما کُند باشد و به اصطلاح دیر لود شود کاربران سایت شما را ترک می کنند. همچنین موارد دیگری مانند کلمات کلیدی و نوع انتخاب آنها که باید مؤلفه ها و استانداردهایی را در آن رعایت کرد اهمیت بسیار زیادی دارد.

طراحی و ساخت سایت 

طراحی و ساخت سایت نونگار


بنابراین طراحی و ساخت سایت بر اساس خواست مشتری و نیز علایق کاربران و استانداردهای جهانی باید علاوه بر اینکه خواست هر فرد و شرکت و کیب و کاری باشد بلکه از رسالت های شرکت های طراحی و ساخت سایت نیز باشد. نونگار با تجارب فراوانی که در عرصه طراحی و ساخت سایت دارد همواره نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا خدمات مختلف را به بهترین شکل ارائه دهد و علاوه بر طراحی و ساخت سایت، سئو سایت و گرافیک سایت و تولید محتوای خوب را نیز به صورت تخصصی پیگیری کرده است. نونگار با آموزش به تمامی مشتریان و افراد متقاضی در زمینه های مختلف تلاش کرده است که وابستگی مدیران سایت ها به شرکت های طراحی سایت را کم کرده و آنها را در مدت کوتاهی آماده سازد تا بتوانند تمامی سایت خود را مدیریت نمایند. بنابراین در طراحی و ساخت سایت فقط برنامه نویسی ملاک نیست و باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید