طراحی سایت هتل داری

 

 

طراحی سایت هتل داری می تواند موجب گردد که کاربران به راحتی وارد سایت شوند و در خصوص رزرو اتاق در هتل و نیز کسب اطلاع در خصوص اتاق ها در هتل مطلع گردند. در واقع طراحی سایت هتل می تواند پل ارتباطی قوی میان کاربران و مدیریت هتل گردد. امروزه تمامی هتل ها وجود طراحی سایت را به عنوان آیتمی ضرورتی برای مدیریت خود تعیین می نمایند.

 

 

طراحی وب سایت هتل

 

 

طراحی وب سایت هتل اطلاعی در خصوص ظرفیت هتل ، تعداد اتاق ها ، نمای داخلی اتاق ها ، تعداد تحت خواب هایی که در اتاق ها موجود می باشد ، سرویس ها و امکاناتی که در اتاق ها و هتل موجود می باشد ، مکان های دیدنی که اطراف هتل موجود می باشد می تواند در طراحی سایت هتل درج گردد و به راحتی این امکان را برای کاربران و نیز مسافران فراهم نماید تا در خصوص مکان های دیدنی و رفت و آمد خود کسب اطلاع نمایند که اغلب ملاک مهمی در انتخاب هتل می گردد.

 

 

طراحی سایت هتل چه قابلیت هایی ایجاد می نماید؟

 

 

 

 

طراحی سایت هتل قابلیت هایی همچون امکان رزرو آنلاین ، مشخص نمودن تعداد اتاق های خالی ، مشخص نمودن تعداد تخت ها ، درگاه پرداخت ، وجود گالری از تصاویر هتل ، نمای داخلی هتل ، فایل سه بعدی و ویدیویی از نمای هتل ، نمای بیرونی هتل ، موقعیت هتل ، فاصله هتل تا مکان های دیدنی ، سرویس های هتل و غیره تماما اقداماتی می باشند که در بستر طراحی سایت هتل می توانند درج گردند و موجب تعامل راحت تره کاربران با مدیریت هتل گردند.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید