مراکز صنعتی و کارحانه جات و کارگاه هایی که اقدام به طراحی سایت صنعتی می کنند اهمیت و حساسیت زیادی را باید لحاض نمایند. این مراکز صنعتی بیس فعالیت های بازاریابی دیجیتال و اینترنتی خود را بر مبنای طراحی وب سایت صنعتی خود ایجاد می نمایند و به همین دلیل باید در سایت خود تمامی موارد و ریزه کاری ها را رعایت کرده و با دقت و وسواس بدون هیچ گونه کوتاهی بهترین طراحی سایت صنعتی حوزه فعالیت خود را ایجاد نمایند. نونگار با توجه به همین موارد تلاش کرده است تا در انجام پروژه های طراحی سایت صنعتی با دقت و برگزاری جلسات منظم با مشتریان و مدیران سایت تمامی اهداف و برنامه های آنها را در طراحی سایت آنها انعکاس دهد.

نکاتی در مورد طراحی سایت صنعتی 

مزایای مهم طراحی سایت صنعتی


نکته دیگری که در مورد طراحی سایت صنعتی مطرح می باشد مزایای آن است. طبیعتاً طراحی سایت صنعتی مزایای زیادی را می تواند داشته باشد که برخی از آنها عمومی و برخی تخصصی می باشند. مزایای تخصصی طراحی سایت صنعتی با توجه به مراکز مختلفی که اقدام به طراحی سایت صنعتی می کنند متفاوت می باشد و در این بخش به مهم ترین مزایای عمومی آن می پردازیم. مهم ترین مزیت این است که بدون محدودیت زمان و مکان و به صورت همیشگی می توانید در دسترس کاربران باشید. همچنین حجم زیادی از مراجعات کاسته شده و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها نظم را نیز بر مجموعه حاکم می نماید. بدون اینکه نیاز به مراجعه و فرستادن بازاریاب به نقاط مختلف کشور و نیز خارج از کشور داشته باشید می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت کامل معرفی نموده و رزومه خود را به زبان های مختلف بر روی طراحی سایت صنعتی خود قرار دهید.

نکاتی در مورد طراحی سایت صنعتی 

امکانات مختلف نونگار در طراحی سایت صنعتی


در طراحی سایت صنعتی نیاز است که امکانات و خدمات مختلفی را هم برای مدیران سایت و هم برای کاربران در نظر گرفت که این خدمات می تواند طراحی سایت شما را از دیگران متمایز سازد. طراحی قابل اختصاصی برای کسب و کار شما و قابلیت توسعه و تغییرات گسترده بر حسب نیاز کارفرما، اعمال آخرین تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو در سایت و سئو سایت مناسب برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، ریسپانسیو بودن طراحی سایت صنعتی برای نمایش بهتر بر روی تبلت و موبایل های هوشمند، قابلیت طراحی اپلیکیشن اختصاصی و اتصال آن به طراحی سایت شما و بسیاری موارد دیگر که در این نوستار نمی گنجد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید