امروزه شبکه های اجتماعی تبدیل به شهرک های کوچک و پرجمعیتی شده است که برای استفاده ی هرچه بهتر و بیشتر از این شبکه ها و شهرک های پرجمعیت همانند تبلیغات شهری به بیلبورد ها و تبلیغات برای جذب و توجه هر چه بیشتر مخاطبان نیاز است. این شبکه های مجازی  پر رفت و آمد و در رأس آنها تلگرام که کانال های آن مانند رسانه ای یک طرفه رابطه ای مداوم با مخاطبان دارند. بدیهی است هرچه رسانه ای پرمخاطب تر باشد به همان میزان اعتبار آن افزایش خواهد یافت و ازاین رو دارندگان کانال ها سعی و رقابتی چشم گیر در عضو گیری واقعی برای کانال های خود دارند. در این مورد باید به دو نکته همواره توجه داشت:نکته اول عضو گیری و نکته دوم حفظ اعضای کانال که البته کار بسیار دشواری است.

افزایش ممبر تلگرام

عضوگیری تلگرام


مطالب شما باید دربرگیرنده ی نیاز های روز مخاطب باشد و تناسب بین نام کانال و موضوعات و مطالب درج شده در آن همواره باید مد نظر قرار گیرد. در ابتدای شروع کار می توانید برای عضو گیری افرادی را از دفترچه تلفن خود انتخاب کنید. افرادی که بتوانند کانال شما را تبلیغ کرده و در این راه شما را یاری کنند. سپس تلاش کنید تا این مخاطبان تا 200 عضو افزایش یابند زیرا از این جای کار به بعد رفته رفته مخاطبان ترغیب می شوند به کانال اضافه شوند. کانالی که ایجاد کرده اید حتماً باید عمومی باشد تا در جستجوها بتواند قابل نمایش باشد و همینطور بهتر است لینک یا آدرس کوتاهی داشته باشد. انتهای هر مطلب ارسالی در کانال تان لینک کانال را هم درج کنید تا در صورت اشتراک گذاری هر مطلب توسط اعضا سایر مخاطبان با مشاهده ی مطلب به کانال اضافه شوند.

افزایش ممبر تلگرام

حفظ ممبرهای کانال تلگرام


برای تبلیغ کانال خود می توانید با کانال های پر مخاطب تبادل لینک داشته باشید. اینکار باعث سرعت در عضو گیری شما می شود و همچنین در صورت داشتن سایت و یا وبلاگ شخصی می توانید لینک یا بنر تلگرام خود را قرار دهید و از مخاطبان خود برای عضویت در کانال تان دعوت کنید. برای افزایش عضوهای غیر واقعی می توانید از برخی ربات ها هم کمک بگیرید اما این روش را ما توصیه نمی کنیم. چون این عضو گیری ها کمکی به دیده شدن مطالب تان نخواهد کرد. تعداد مطالبی که در طول روز در کانال درج می کنید نه خیلی کم باشد و نه بسیار زیاد. می توانید ارسال مطالب را در ساعات مختلف شبانه روز تقسیم کنید. سعی کنید متن های طولانی ارسال نکنید و از عکس و فیلم و یا شکلک ها به همراه متن خود استفاده کنید و در پایان اینکه حتماً با اعضای کانال تان در تعامل باشید و از نظرات آنها استفاده کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید