شاید برای شما هم جالب باشد که روزانه فضای بسیار نا محدودی از اطلاعات تولید شده و انتشار می یابد و امروزه سهم بسیار زیادی از این تولید و انتشار مربوط به شبکه های اجتماعی است. که از جهت راحتی و در دسترس بودن همیشگی و 24 ساعته و همینطور سرعت انتشار آن از سایر رسانه ها سرعت و سبقت گرفته اند. در این میان تلگرام این شبکه ی مورد علاقه ی ما ایرانیان در حال حاضر سهم بزرگی از این انتقال و تبادل اطلاعات را برعهده دارد. روزانه زمان بسیار زیادی را  همه ی ما صرف مطالعه ی این شبکه ها می کنیم.

تبلیغات در تلگرام

اهمیت تبلیغات در تلگرام


از این جهت عصر حاضر به عصر آگاهی و سرعت تبدیل شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار و وقایع و با کمترین هزینه انتشار می یابند و در دسترس عموم قرار می گیرند و خوشبختانه مخاطبان را با هر سلیقه ای تحت پوشش قرار می دهد. پس از این جهت بسیار حائز اهمیت خواهد بود که سهم هر شرکت یا نهاد از این بازار بزرگ و پر جمعیت چه میزان خواهد بود. این تنها با تبلیغات درست میسر خواهد بود. در این مقاله سعی داریم درمورد چگونگی تبلیغات در تلگرام و روش های آن مطالبی را ارائه دهیم که امیدواریم  بسیار کاربردی و مورد استفاده ی شما مخاطبان قرار گیرد.

تبلیغات در تلگرام

انواع تبلیغات شبکه های اجتماعی


ارائه تبلیغات در شبکه ی اجتماعی تلگرام به سه روش کلیکی و بازدیدی و ساعتی امکان پذیر است. تبلیغات کلیکی؛ در این روش شما بر اساس تعداد کلیک انجام شده بر روی تبلیغ تان مبلغ توافق شده را می پردازید. شما برای این کار ابتدا می بایست به سامانه هایی که برای تبلیغات تلگرامی ایجاد شده مراجعه کنید و همچنین میزان هزینه ای که برای این تبلیغات در نظر گرفته اید و نیز تعداد کانال های مرتبط با موضوع مورد تبلیغ خود را نیز انتخاب کنید. تبلیغات بازدیدی؛ روش دوم تبلیغ در تلگرام به روش بازدیدی معروف است. این روش که روش مطمئن تری نیز برای تبلیغات محسوب می شود به این صورت است که سامانه ی بازدید های تلگرام بازدید از تبلیغ شما را بررسی و مشخص می کنند و شما بر اساس تعداد بازدیدی که از تبلیغ مورد نظرتان انجام شده است مبلغ مورد توافق را پرداخت خواهید کرد. تبلیغات ساعتی؛ در این روش شما تعیین می کنید که تبلیغ مورد نظرتان در چه ساعت یا ساعت هایی از شبانه روز انتشار یابد. یا مثلا تبلیغ شرکت تان تنها 8 یا 10 ساعت از شبانه روز در معرض عموم باشد و به میزان ساعت و مبلغ مورد توافق هزینه ی مورد نظر را پرداخت خواهید کرد. باید توجه داشته باشید که روش های فوق روش های قابل اعتماد تری هستند که ما به معرفی آنها پرداختیم اما روش های دیگری هم برای این گونه تبلیغات وجود دارند، مانند افزایش بازدید تضمینی و... که این روش ها عملا بدون بازده و بدون نتیجه هستند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید