بعد از طراحی سایت، باید به سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت پرداخت. 

روش های مدیریت سئو سایت

هدف از طراحی سایت بدست آوردن تعداد قابل قبولی از بازدیدکنندگان و مشتریان است که در نتیجه باعث بالا رفتن ترافیک سایت و داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو می شود . بدون بهینه سازی سایت (سئو سایت) خود شما به این هدف نخواهید رسید . اولین موردی که باید به آن توجه کنید این است که وب سایت خود را برای چه قشری از مردم طراحی کرده اید و چگونه می خواهید مخاطبان را به بازدید از سایت خود ترغیب کنید . اگر هنوز برای این سوالات جوابی ندارید هیچ هدفی هم برای شروع بهینه سازی سایت خود نخواهید داشت . برای شروع بهینه سازی سایت باید از نکاتی آگاهی داشته باشید .
چون سئو سایت (بهینه سازی سایت ) کار زمان بری است  پس قبل از اینکه کار طراحی وب سایت شما به پایان برسد  باید نقشه سایت را برای تمامی موتورهای جستجو ارسال و ثبت کنید . توجه داشته باشید که از چه کلمات کلیدی در وب سایت تان استفاده می کنید زیرا این کلمات کلیدی است که باعث بالا رفتن موفقیت شما در رتبه بالای موتورهای جستجو می شود ، و مطمئن شوید که کلمات کلیدی که برای متا تگ عنوان وب سایت خود انتخاب کرده اید با محتوای وب سایت تان کاملا مرتبط باشد زیرا اولین چیزی که موتور جستجو در نتیجه جستجوی کاربران انجام می دهد نشان دادن همین تگ عنوان است ، همچنین اطمینان حاصل کنید که مطالبی که برای سایت خود انتخاب کرده اید مرتبط ، جدید و دارای کلمات کلیدی مناسب است این را در نظر داشته باشید که مهمترین اصل در سئو ، محتوا است و بهتر است که محتوای صفحه اصلی را مرتباً تغییر دهید ، ولی اگر سایت شما به گونه ای است که تغییر مطالب در آن صدق نمی کند می توانید از اخبار استفاده کنید زیرا به طور روزانه تغییر می کنند . سایت خود را در شبکه های اجتماعی ثبت کنید داشتن یک صفحه خوب در فیس بوک می تواند ترافیک زیادی برای وب سایت شما به وجود آورد . سئو سایت (بهینه سازی سایت) یک کار زمان بر است و دائما باید زمان صرف کنید و تلاش کنید که به هدف خود برسید و انتظار نداشته باشید که یک شبه به نتیجه برسید و در بالای لیست رنکینگ قرار بگیرید .

به منظور افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نتیجه بالارفتن جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو، باید بعد از طراحی سایت، به بهینه سازی سایت (سئو سایت) پرداخت. برای این کار باید بعد از طراحی وب سایت خود فعالیت های زیادی را انجام دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید