امروزه شرکت های طراحی سایت متنوعی وجود دارند که هر کدام پشتیبانی و امکانات بسیاری را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. این شما هستید که می توانید با سنجش و دقت در انتخاب خود بهترین شرکت طراحی وب سایت را انتخاب کرده و از امکانات و خدمات آن استفاده نمایید. برای این انتخاب باید چند مورد را همواره مد نظر داشته باشید،  نخست اینکه شرکت مورد نظر باید قدرت در پشتیبانی و ارائه ی خدمات داشته باشد. قطعا اینگونه نخواهد بود که پس از طراحی سایت شما کارتان با شرکت مورد نظر به اتمام رسیده باشد. بلکه شرکتی بهترین خواهد بود که بتواند پس از طراحی، سئو سایت و پشتیبانی سایت تان را نیز برای مدتی برعهده بگیرد و همچنین پاسخگوی سوالات و اشکالات احتمالی پیش آمده برای شما باشد.

کدام شرکت طراحی سایت بهتر است 

شناسایی شرکت های برتر طراحی سایت


قدم دوم اعتبار نام تجاری شرکت است. که شما با کمی جستجوی ساده در گوگل و یا از راه های دیگر می توانید اطلاعات بسیاری را در مورد شهرت و محبوبیت یک نام تجاری بدست آورید. مؤلفه بعدی این است که شرکت های بسیار زیادی هستند که تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی دارند اما شاید به معنای واقعی یک شرکت گسترده و معتبر نباشند. در واقع شرکت های حوزه ی فناوری اطلاعات برای طراحی سایت نیاز به مجوز از وزارت ارشاد دارند و از این جهت در صورتی که شرکت مورد انتخاب تان دارای مجوز های لازم نباشد ممکن است برای پشتیبانی سایت شما و همکاری های لازم پس از طراحی سایت مورد نظر شما کوتاهی کرده و پس از مدتی سایت شما دچار اشکال شده و از دسترس خارج شود. نیز مشاهده ی سایت شرکت و بررسی آن و همین طور درخواست نمونه کار از شرکت هم از مؤلفه های مهم در انتخاب شما می باشد. در این مورد سعی کنید نمونه کارهایی مشابه با موضوع سایت خود را از شرکت بخواهید.

کدام شرکت طراحی سایت بهتر است 

چرا نونگار را معرفی می کنیم


در ادامه مؤلفه های یک شرکت طراحی وب سایت خوب؛ بررسی قیمت نیز از جمله اقداماتی است که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید مورد توجه قرار دهید. اما شاید در این زمینه بسیار متعجب شوید. از قیمت های بسیار ارزان و یا قیمت های بسیار زیاد. اما واقعیت این تفاوت قیمت ها باز می گردد به تفاوت در نوع طراحی و برنامه نویسی سایت. چه بسیار سایت هایی که در عرض چند ساعت طراحی و تحویل داده می شوند. تنها به این دلیل که طراح مورد نظر از طرح های از پیش آماده شده برای این کار استفاده می کند و تنها با تغییر عنوان و موضوعات سایت شاید آن سایت را به صدها مخاطب تحویل داده باشد و اگر کپی بودن سایت تان خیلی برایتان مهم نباشد شاید در عرض چند ساعت بتوانید یک مورد از این سایت ها را داشته باشید. در نقطه مقابل اگر شما در نظر دارید یک سایت اختصاصی و سفارشی بسیار خوب داشته باشید به میزان سفارش مورد نظر شما قیمت نیز به مراتب بالاتر می باشد. در این زمینه ما نیز یاری گر شما خواهیم بود. چرا که شرکت نونگار پردازش دارای گواهینامه احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و دارای تجربه بیش از 2800 وب سایت داخلی و خارجی ست. همچنین شرکت نونگار با تجربه پیمانکاری 500 پرتال سازمانی و دولتی و با ارئه ی شفاف تعرفه های خدمات کاملاً پایبند به اخلاق حرفه ای و در اختیار مخاطبان است!

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید