حتماً برای شما نیز جالب خواهد بود که با بهترین و پر مخاطب ترین وب سایت های ایرانی آشنا شوید. و اینکه بدانید چه مبنایی برای این قیاس صورت می گیرد و بهترین طراحی سایت های ایرانی را بشناسید. یک سایت جهانی با نام الکسا در زمینه ی امتیاز و رتبه دهی به کلیه سایت های فعال در فضای وب فعالیت می کند. وظیفه ی وب سایت الکسا این است که سایت ها را بر اساس تعداد مخاطب و تعداد لینک هایی که به آن سایت شده و یک سری از پارامتر های حائز اهمیت دیگر بررسی کرده و جایگاه و رتبه ی آن سایت را در بین سایر سایت ها مشخص نماید. سایت های ایرانی نیز از این قائده خارج نبوده و ما سعی داریم شما با چند نمونه از این بهترین وب سایت های ایرانی آشنا شوید. در ادامه  ما این وب سایت ها را با دسته بندی های موضوعی خدمت شما معرفی می کنیم.

بهترین وب سایت های ایرانی

سایت ها و خبرگزاری های پربازدید ایرانی


بیشترین و پربازدید ترین طراحی وب سایت های ایرانی خبرگزاری ها هستند. قالب عموم مردم ایران پیگیر اخبار روز ایران و جهان هستند و شاید به همین دلیل است که پر بازدید ترین وب سایت های ایرانی نیز سایت های خبری هستند. سایت های خبری فارس و تابناک در صدر این فهرست هستند. امروزه اینترنت به یک شانس و موقعیت بزرگ برای شرکت های تجاری تبدیل شده است و سایت های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت خود را از سالهای گذشته آغاز نموده و هم اکنون در این زمینه پیشتاز شده اند. در سال های اخیر وزارت صنایع با توجه به ثبت و اعطای نشان اعتماد الکترونیکی به برخی از این سایت ها باعث ایجاد یک فضای اعتماد سازی برای مشتریان و نیز سهولت و رونق بازار خرید و فروش های اینترنتی شده است. یکی از محبوب ترین های این فهرست در زمینه ی تجارت الکترونیک که در سایت الکسا امتیاز کسب کرده است سایت دیجی کالا و پس از آن سایت میهن استور و در رده سوم سایت ایفروش می باشد.

بهترین وب سایت های ایرانی

شبکه های اجتماعی و وبلاگ های ایرانی


با ورود اینترنت در ایران و گسترده شدن روز افزون و فراگیرتر شدن هرچه بیشتر آن وبلاگ ها و سرویس دهنده های بلاگ جایگاه و محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان خود پیدا کرده اند. یکی از محبوبترین این سرویس ها سایت بلاگفا است. از میان شبکه های اجتماعی پر مخاطب نیز نی نی سایت در صدر شبکه های اجتماعی پر مخاطب قرار دارد. این سایت با موضوع فرزند آوری به فعالیت می پردازد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید