طراحی سایت فروش شارژ

آیتم های تخصصی طراحی وب سایت فروش شارژ

 

11845 d business people

 

طراحی سایت فروش شارژ یکی از پردرآمدترین کسب و کار برای مخابرات و دستگاه ها و سازمان ارتباطات رادیویی میباشد، زیرا امروزه افراد نوجوان تا کهن سالان همه یک تلفن همراه یا اصطلاحا موبایل دارند و در حال استفاده از آن میباشند. حتی در کنار آن فروش گوشی های هوشمند هم یکی از کسب و کارهای موفق محسوب میگردد. به همین خاطر  به نظر میرسد که فروش شارژ اپراتورهایی مانند همراه اول و ایرانسل و رایتل میتواند در کنار شغل اول شما در ابتدا سود بسیار زیادی را نصیب شما کند.

 

3491471 971

حتی این نوع از طراحی وب سایت ها در کنار وب سایت های  توصیه میشود، چون بازدید کنندگان بالایی دارند و میتوانید به راحتی در وب سایت پر بازدید خود فروش شارژ را راه اندازی نمایید و بخشی از سود خود را در وب سایت افزایش دهید. در نگاه اول این مدل کسب و کار زیاد به چشم نمیاید ولی در دراز مدت میتواند در بین افراد آنلاین جا بیافتد و همین باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت شما میگردد.

6 Web Design Predictions for 2016 01

 

شرکت نونگار تمامی مراحل را که شامل مذاکره با اپراتورهای تلفن همراه برای گرفتن این سیستم آنلاین تا بانک های مرتبط در جهت راه اندازی پرداخت آنلاین میشود را برای شما انجام خواهد داد. به طوریکه شما فقط هر روز از طریق پنل کاربری که برای شما درنظر گرفته شده است میتوانید حساب کاربری خود را چک و کنترل کنید. همچنین ما وظیفه خود میدانیم تا در هر مرحله ای برای رشد بیشتر شما و افزایش بازدید کنندگان فروش شارژ مشاوره های رایگان را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

کارهایی که در طراحی سایت فروش شارژ انجام داده میشود؟

 

 

یکی دیگر از کارهایی که در وب سایت هایی که فروش شارژ انجام میدهند و بازدیدکنندگان بالایی دارند انجام میشود، انجام تبلیغات در قالب بنرهای تبلیغاتی است. زیرا بسیاری از شرکت های کوچک، متوسط و حتی بزرگ به دنبال سایت هایی با بازدید بالا برای وب تبلیغات خود هستند و برای انها اصلا اهمیت ندارد که سایت موردنظر آنها در چه زمینه ای فعالیت میکند. پس از هم اکنون که قصد دارید وب سایت خود را سفارش دهید، با این نگرش بزرگ وارد کسب و کار حرفه ای و درامد بالا شوید.

 

 

طراحی زیبا و منحصر به فرد سایت شما میتواند باعث جذب و جلب کاربران حتی با رنج سنی بسیار کم شود. بطوریکه متخصصان شرکت نونگار بهترین و راحتترین مراحل را برای ثبت سفارش و خرید شارژ در وب سایت برای شما در نظر گرفته اند تا کاربران به راحتی و در حداقل زمان ممکن بتوانند شارژ مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

 

همچنین طراحی سیستم تخفیف آنلاین نیز میتواند کاربران را ترغیب کند که تعداد شارژ بیشتری را سفارش دهند. حتی میتوانید با استخدام بازاریاب هایی برای مغازه های خواربار فروشی و سوپر مارکتها تعداد فروش شارژ آنلاین خود را افزایش دهید و پورسانت بیشتری را از اپراتورهای تلفن همراه دریافت کنید.

 

تجربه نشان داده است که در یک وب سایت فروش شارژ به صورت آنلاین میتوان سرویس ها و خدمات زیر را  ارائه داد:

 

•        طراحی وب سایت فروش شارژ از طریق درگاه های بانکی

•        طراحی وب سایت ثبت نام کاربران جهت ارائه کد تخفیف به آنها

•        طراحی وب سایت ارائه کد تخفیف به کاربران ویژه با تعداد خرید های بالا

•        طراحی وب سایت ارسال اس ام اس به کاربران

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید