در یک تحقیق 67% از 1088 نفر که دارای گوشی های پیشرفته بودند در یک ماه مورد بررسی قرار گرفتند، و این افراد بیان کردند که تمایل بیشتری به خرید از وب سایت هایی دارند که به وسیله گوشی خود می توانند آن ها را ببینند و خرید انجام دهند.

 

طراحی سایت موبایل فرندلی

اما در این بین 61% بیان کردند که اگر وارد وب سایتی بشوند که با گوشی موبایل بهینه نشده باشد به سرعت آن را ترک خواهند کرد. این تحقیق نشان دهنده ی این است که اگر هنوز وب سایت خود را برای موبایل بهینه نکرده اید حجم زیادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

سایتی که برای گوشی های موبایل بهینه شده باشد می تواند به بسیار آسان و ساده اطلاعات مربوط به تجارت و کسب و کار شما را در صفحه های کوچک موبایل نشان دهد که نیازی هم به جستجو و سرچ نداشته باشد.

 

مزیت طراحی وب سایت های بهینه سازی شده عبارت است از

اول اینکه کاربران در اینگونه سایت ها بیشتر تمایل به خرید دارند. و دومین مزیت این است که احتمال بازدید مجدد این افراد در آینده بسیار زیاد است.

52% از کسانی که در این مطالعه مورد تحقیق و بررسی قرار گرفتند بیان کردند که اگر نسبت به سایت تجربه بدی داشته باشند و یا اگر نسبت به خرید از شرکت و سایت موردنظر دل چرکین شده باشند تمایل خود را برای بازدید مجدد از دست خواهند داد.

و حتی در این میان 48% از افرادی که مورد تحقیق و بررسی قرار گرفتند بیان کردند که اگر شرکتی سایت خود را بهینه نکرده باشد نشان دهنده ی این است که شرکت موردنظر برای کسب و کار خود ارزشی قائل نیست.

 

مشتریان در طراحی وب سایت های گوشی همراه به دنبال چه چیزی هستند؟

1- سرعت لود یا بارگذاری بالا: که به معنای لود شدن یا بارگیری سایت در عرض 5 ثانیه و یا کمتر است.

2- دارای ویژگی های بهینه سازی شده سایت برای گوشی های همراه: این موارد می تواند شامل دکمه های بزرگ، جستجوی ساده و یا عدم نیاز به اسکرول یا زوم کردن باشد.

3- دسترسی سریع و آسان به اطلاعات تجارت: که این وضوع به معنای وجود نمایش اطلاعاتی نظیر آدرس، شماره تماس، چگونگی خرید کردن و اطلاعات محصول در صفحه اول سایت است که خواندن و دسترسی آن ها در گوشی های همراه هوشمند و تبلت ها باید ساده و راحت باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید