طراحان گرافیک و طراحی وب سایت تجارت مختص به خود را دارند. حتی اگر ما تجارت مخصوص به خودمان را نداشته باشیم، اما مطمئنا میتوانیم پلی برای ارتقای دیگران باشیم و جیب آنها را پر از پول کنیم. بسیاری از طراحان مد نظر خود را طراحی میکنند اما این درحالیست که افراد دیگر، لباس یا محصولی را طراحی میکنند و با دیگران در رابطه با  ارائه محصولات خود صحبت میکنند.

 

کاربران طراحی سایت شما چه کسانی هستند؟

صرف نظر از اینکه برای روند تجارت خود شما باید چه کاری را انجام دهید، برای پیشبرد و بهبود تجارت خود، به این نکته توجه داشته باشید که چه کسی از طراحی شما استفاده می کند. اکثر افراد بر این باورند که محصولاتشان باید در اختیار هر فردی قرار گیرد ، اما واقعیت این است که ممکن است محصول و خدمات شما برای آن فرد ، رفع نیاز نکند یعنی به گونه ای ممکن است نیاز شخص را برطرف نکند و حتی برای شخص گران باشد. برای رسیدن به اهداف خود به این کته توجه داشته باشید که چه کسی میخواهد از محصولات شما استفاده کند. همیشه در عرصه تجارت خود از افرادی استفاده کنید که به تجارت شم کمک کنند و برای شما کارامد باشند. زیرا این افراد برای تجارت شما بسیار مهم هستند. و به این نکته مهم توجه داشته باشید که شما برای رسیدن به موفقیت، طراحی سایت را برای افراد مختلف انجام میدهید

قبل از اینکه طراحی وب سایت خود را شروع کنید باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

اگر وقت ندارید تا راجع به مشتریان خود پرس و جو کنید و نسبت به انه آگاهی کسب کنید، نگران نباشید. زیرا خوشبختانه شما همیشه آنقدر مشتری خواهید داشت که به سراغ وب سایت تان بیایند و محصولات وخدمات شما راخریداری کنند.

بزرگترین اشتباه بعضی از طراحان وب سایت این است که آن ها محصولات و خدمات خود را در به راحتی اختیار هر مشتری قرار می دهند و این انتظار را دارند تا آن ها را به سمت محصولات و خدمات خود در وب سایت جذب کنند. اما این قسمت کار کمی سخت و دشوار است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید