طراحی سایت در واقع ایجاد یک سایت در محیط هاست با یک دامنه مشخص است اما عامل مهم دیگری که باعث موفقیت یک طراحی سایت خواهد شد و پابه پا و همراه با طراحی سایت دارای اهمیت است بهینه سازی مناسب یا همان سئو خواهد بود که نقش بسزایی در موفقیت کاری و عملکرد سایت طراحی شده تان دارد. کارشناسان سئو و بهینه سازی سایت به خوبی می دانند برای موفقیت چشمگیر در این حوزه محتوایی که بارگزاری می نمایند نباید کپی شده و برداشت شده از سایت های مشابه باشد . زیرا موتور های جستجو در این زمینه به شما اولویت و امتیازی نخواهند داد.

 SqweEO

راهکارهای بهینه سازی و موفقیت ویا عدم موفقیت

درحقیقت اصلی ترین هدف بهینه سازی افزایش بازدید سایت شماست . شما ابتدا باید به درستی بدانید که موضوع و حوزه ی فعالیت سایت شما چیست؟ نیاز های مخاطبان شما چگونه است و چه بازدید کننده هایی را خواهید داشت و در مرحله ی بعد باید بدانید که کلیدواژه های انتخوابی تان چیست؟ درواقع مخاطبان شما از طریق همین کلمات کلیدی به سایت شما هدایت خواهند شد. علاوه بر متن عکس هایی که شما در مطالب و محتوای سایت خود قرار می دهید نیز باید بهینه سازی شده باشند. در صورتی که نام عکسی که در مطالب خود قرار می دهید این نام باشد 34565467 مطمعن باشید که هیچ عکسی با این نام جستجو نمی شود . بنابراین برای موفقیت سئو سایت تان باید به این نکات توجه داشته باشید .

webdesignmohem2

 

یکی دیگر از تکنیک های بهبود در رتبه بندی سایت مورد نظرتان توجه به لینک هاست . لینک ها یک موضوع بسیار با اهمیت برای موتور جستجوگر گوگل است . در واقع گوگل از طریق ورودی های هر لینک به لینک هایی که شما در سایت خود می گذارید امتیاز دهی میکند و شما از طریق این امتیاز دهی ها در طی ارسال صدها مطالب و با گذشت زمان به رتبه های صدر گوگل دست خواهید یافت . بنابراین شما با بررسی و بهینه سازی تمامی محتوای سایت خود و بهینه سازی انها از جمله متن عکس و یا صوت و حتی فیلم دارای امتیاز های بیشتری از گوگل خواهید شد . یک نمونه از این روش ها را می توانید در سایت یوتیوب شاهد باشید که برخی از فیلم ها بسیار پر بازدید و در صدر نمونه های با موضوعات مشابه قرار می گیرند . در حقیقت این فیلم ها دارای بازدید بیشتری بوده اند و درواقع این فیلم ها به خوبی بهینه سازی شده اند. سایت شما نیز باید به گونه ای مشابه عملکرد داشته باشد تا با بهینه سازی مناسب دارای حداکثر بازدید باشد. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید