طراحی سایت کتاب فروشی

امروزه برای کتاب فروشی ها طراحی سایت یک امر بسیار لازم و ضروری است . زیرا بخاطر پایین بودن سرانه ی مطالعه شاید نتوانید در شهر کوچک خود مخاطب و مشتریان فراوانی داشته باشید اما درر فضای نا محدود اینترنت بدون شک خواهید توانست ختی از شهرهای دیگر نیز مخاطبان بسیاری را بپذیرید. چراکه بسیار ممکن است یک کتاب در شهری موجود نباشد اما با خرید اینترنتی کتاب به صور مجازی به کتاب مورد نظر دسترسی یافت . بنابراین ایجاد یک سایت اینترنتی جامعه به موقعیت ها و فرصت های پیش روی شما خواهد افزود و با از میان برداشتن موقعیت زمانی و مکانی باعث هرچه بیشتر شدن رغابت ها و افزایش مخاطبان شما نیز خواهد شد.

 blog rules

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت کتاب فروشی

برای اینکه مشتریان به سایت کتاب فروشی شما راه یابند شما باید یک سایت بهینه سازی شده داشته باشید . اگر انتظار دارید در این زمینه پیشرفت کاری داشته باشید طراحی سایت کتاب فروشی برای مجموعه ی کتاب فروشی و کتاب سرا شما یک گزینه و یا یک فرصت بسیار چشمگیر خواهد بود و هرچه زودتر باید در این راه اقدام نمایید. قرار دادن امکانات خرید به صورت اینترنتی بر روی سایت و قرار دادن ادرس فروشگاه شما برای مراجعه حضوری مخاطبان باید حتما لحاظ گردد. در صورت خرید به صورت ان لاین امکان پرداخت الکترونیکی باید به صورت هرچه بهتر و سهل تر برای مشتریان فراهم گردد. همچنین می توانید از طریق تبلیغات نیز در گوشه هایی از سایت فروشگاهی خود اقدام نمایید و درامدی نیز از این طریق کسب نمایید . قرار دادن یک گالری از تصاویر فروشگاه خود و یا تصاویری از کتاب ها ی کمیاب و نایاب می تواند در سایت طراحی شده ی فروشگاه شما گنجانده شود .

SizePhoto2

 همچنین می توانید برای سهولت در ادرس لوکیشن و موقعیت مکانی ادرس خود را برروی نقشه ی گوگل در گوشه ای از سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید یک فهرست کامل از کتاب های موجود در فروشگاه شما به همراه قیمت انها در سایت خود قرار دهید. و همچنین امکان جستجو را نیز در سایت خود فراهم کنید . تا کاربر مراجعه کننده هم بتواند از طریق جستجوی موضوعی و عنوان کتاب و هم از طریق فهرست عناوین کتاب مورد نظر خود را بیابد. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید