طراحی سایت رباتیک

با توجه به پیشرفت های شگرفی که علم رباتیک در سالهای اخیر در ایران داشته است شاهد فعالیت های گسترده ای در سطح کشور با عنوان کانون های رباتیک هستیم. که احداث این کانون ها و انجمن های رباتیک و برگزاری کلاس های اموزشی برای دانش اموزان و ادانش جویان به دانش افزایی این رشته ی علمی خواهد افزود. یکی از ایده های بسیار نو که به پیشبرد اهداف انجمن ها و کانون های رباتیک کمک می کند طراحی سایت رباتیک است. شما با طراحی یک سایت جامع خواهید توانست علاوه بر کلاس های اموزشی حضوری به صورت ان لاین و یا حتی با قرار دادن مقاله های علمی در این حوزه به مخاطبان و دانش اموزان دوره هایتان از نظر علمی پشتیبانی و کمک نمایید.

 websherkati

مزایا و قابلیت های طراحی سایت رباتیک

به این خاطر که اکثر سایت های رباتیک جنبه ی علمی و اموزشی دارد پیشنهاد ما این است که سایت شما دارای یک تالار گفتمان باشد. تا دانشجویان بتوانند از این طریق باهم در ارتباط باشند و از قابلیت ها و مهارت های سایرین استفاده کنند و بتوانند فضایی برای پرسش و پاسخ داشته باشند. همچنین چنین فضایی به صورت ان لاین تبدیل به یک کارگاه اموزشی برای دانشجویان شما در حین ساخت پروژه های رباتیک خواهد بود . از دیگر امکانات طراحی سایت رباتیک محتوای سایت شماست که می توانید ارشیو مقالات علمی رباتیک را در سایت خود داشته باشید . یک ظاهر ساده  برای یک وب سایت علمی بسیار مناسب خواهد بود. البته باید در کنار سادگی برای پارامتر زیبایی نیز اهمیت بسیاری قائل شد. همچنین می توانید در سایت رباتیک تان در باره ی اخرین ربات های ساخته شده توسط دانشجویان کانون خودتان اطلاعاتی را به همراه عکس هر ربات درج نمایید . و از کارایی و ویژگی های هریک توضیحاتی ارائه نمایید .

 web design

 از دیگر قابلیت های ارائه شده می توان به درج ساعت ها و دوره های اموزشی و زمان و مکان برگزاری انها اشاره کرد. که شما از طریق سایت مجموعه ی خود می توانید اقدام به اطلاع رسانی کنید. از دیگر مزایای طراحی سایت رباتیک میتوان به این موضوع اشاره داشت که بسیاری از افراد برای اولین بار به سایت شما مراجعه خواهند کرد و شاید با مراجعه و اشنایی با کانون رباتیک شما اقدام به ثبت نام کلاس های رباتیک تان نمایند . درواقع طراحی سایت رباتیک یک فرصت بسیار مناسب برای معرفی و اشنایی هرچه بهترسایر مردم با فعالیت های مجموعه ی علمی شما خواهد بود. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید