طراحی سایت آگهی دیوار

 

طراحی سایت آگهی دیوار از آن دسته از وب سایت هایی است که مورد توجه بیشتر فروشگاه ها قرار دارد زیرا فروشگاه ها از طریق طراحی سایت آگهی دیوار می توانند به گسترش فروش اینترنتی خود بپردازند. امروزه طراحی سایت آگهی دیوار از پر بازدید کننده ترین وب سایت ها می باشد که روزانه تعداد بسیار زیادی کاربر به آن مراجعه می کنند. در کنار طراحی سایت دیوار اپلیکیشن دیوار نیز از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در دنیای اینترنت می باشد. دیوار ابتدا فعالیت خود را از طریق وب سایت آغاز کرد و سپس با گذشت زمان و افزایش تعداد کاربران آن برای راحتی و سهولت بیشتر اقدام به اپلیکیشن دیوار کردند. از طریق اپلیکیشن دیوار کاربران به راحتی توانستند تبلیغات خود را در آن درج کنند و به صورت رایگان به خرید و فروش اجناس و کالای مورد نظر خود بپردازند.

 

بررسی طراحی سایت دیوار

 یکی از مزایای طراحی سایت دیوار این است که کاربران به راحتی و بدون هیچ واسطه ای و کاملا رایگان می توانند به تبلیغ کالای خود پرداخته و اقدام به فروش آن ها کنند. فقط بعضی از بخش های ویژه وب سایت دیوار شامل هزینه های اندکی می شود
اما بیشتر بخش های وب سایت رایگان بوده و همه به راحتی می توانند به آن بخش ها دسترسی داشته باشند. دسترسی به سایت و هم به اپلیکیشن بدون هیچ محدودیتی است و همه افراد با سنین مختلف می توانند به مطالعه توضیحات درج شده در سایت و اپلیکیشن بپردازند
و با طریقه درج آگهی در دیوار آشنا شوند همه اطلاعات و توضیحات اعم از نحوه درج آگهی ، قیمت ، توضیحات ، مشخصات محصول و ... در دسته بندی های مختلف در وب سایت درج شده است.

 

 دلیل موفقیت طراحی سایت آگهی دیوار چیست؟

 در گذشته ای نه چندان دور تعداد طراحی سایت درج آگهی مدام در حال افزایش بود ، اما با روی کار آمدن وب سایت و اپلیکیشن دیوار کم کم به مرور زمان شاهد کم شدن وب سایت درج آگهی شدیم. اما دلیل موفقیت طراحی سایت آگهی دیوار چه بود؟ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت طراحی وب سایت دیوار امکان درج آگهی بدون نیاز به ثبت نام می باشد این درحالی است که شرایط ثبت آگهی در دیگر وب سایت ها کمی دشوار است اول اینکه ثبت نام در وب سایت های درج آگهی پولی بوده و درقبال آگهی ای که شما در وب سایت درج می کنید باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید. اگر قصد اقدام به طراحی سایت درج آگهی دارید باید ابتدا تمامی سایت های موفق ایرانی و خارجی موفق در این حوزه را بررسی کرده و به تجزیه تحلیل آن ها بپردازید و سپسپ اقدام به طراحی سایت کنید. یکی دیگر از عوامل موفقیت دیوار پشتیبانی قوی و هوشمند آن می باشد.


طراحی وب سایت آگهی دیوار

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن طراحی سایت آگهی دیوار

 

ازآنجایی که طراحی سایت درج آگهی دیوار و انواع مشابه آن ها باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی پیاده سازی شود کدنویسی ها در طراحی سایت آگهی باید اختصاصی باشد بنابراین نمی توان قیمت مشخص و دقیقی را برای اینگونه وب سایت ها در نظر گرفت. از آنجایی که ممکن است هر مشتری قصد اضافه کردن امکانات و جزییات متفاوتی را در وب سایت داشته باشد ، بنابراین تمامی این امکانات باید برآورد و بررسی شود تا هزینه دقیق و کلی آن بدست آید. برای ثبت سفارش و مشاهده نمونه کارهای نونگار پردازش می توانید به وب سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های درج شده در آن تماس حاصل فرمایید. طراحی اپلیکیشن دیوار نیز همانند طراحی سایت دیوار است ارائه قیمت دقیق در اینگونه برنامه ها امکان پذیر نمی باشد. بنابراین ابتدا باید امکانات و جزییات بررسی شود و سپس بعد از آن متناسب با درخواست های مشتری می توان قیمت نهایی را ارائه داد.

 

مهم ترین امکانات و ویژگی های قابل ارائه در طراحی سایت آگهی دیوار عبارتند از:

 
  • ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته در طراحی سایت دیوار
  • امکان ثبت آگهی در وب سایت بدون نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه
  • درج صفحه ای برای نمایش جزییات و اطلاعات تماس در طراحی سایت آگهی
  • امکان نشان دار کردن آگهی های مورد نظر برای جلوگیری از گم کردن آن ها
  • مشاهده ویژگی های آگهی ها به صورت منظم در طراحی سایت آگهی
  • امکان درج قیمت هر محصول بر روی آگهی آن در طراحی سایت
  • امکان عضویت و ثبت نام رایگان در طراحی سایت آگهی دیوار
  • امکان ثبت نظر و پشنهادات و انتقادات در طراحی سایت
  • امکان ارسال پیام با استفاده از برنامه دیوار به صاحب آگهی

 

 

طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار در نونگار پردازش

 

طراحی سایت آگهی دیوار و مشابه آن ها از حرفه ای ترین تخصص های نونگار پردازش می باشد. نونگار پردازش نمونه وب سایت های آگهی بسیار موفقی را در کارنامه درخشان خود قرار داده است که با مراجعه به صفحه نمونه کارهای نونگار می توانید این نمونه کارها را از نزدیک مشاهده نمایید. نونگار پردازش با رعایت اصول و قوانین حرفه ای طراحی سایت می تواند بهترین و حرفه ای ترین پروژه ها را پیاد سازی کند. یکی از مهم ترین اصولی که در نونگار پردازش رعایت می شود اصول سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد نونگار تمامی اصول حرفه ای سئو را هم به هنگام آغاز پروژه طراحی سایت و هم بعد از اتمام پروژه در وب سایت رعایت می کند. اهمیت این موضوع به قدری است که به کمک سئو سایت می توانید سایت خود را در نتایج جستجو گوگل به نمایش درآورده تا روزانه بتوانید تعداد کاربران بسیار زیادی را به وب سایت خود جذب کرده و درآمدزایی خود را افزایش دهید.

 

سایت آگهی دیوار چیست؟

در صورتی که میخواهید در یک بستر ایمن اقدام به ثبت آگهی کنید سایت دیوار بهترین گزینه می باشد. نیازمندی هایی از جمله استخدام، خرید و فروش کالا و پیدا کردن محل سکونت مناسب از جمله خدماتی است که این سایت در یک بستر ایمن و دور از دسترس افراد سودجو ارائه میدهد.

در زمان خرید و فروش کالای دست دوم احتمال اینکه کالا کلاهبرداری باشد و به دست شما نرسد بسیار زیاد است. اما با کمک سایت دیوار این مشکل برطرف شده و پرسنلی که وظیفه پشتیبانی خدمات این وب سایت را دارند این معضل را از بین بردند. همچنین اگر تمایل به استخدام پرسنل نیرو برای شغل خود داشته باشید می توانید از سایت دیوار برای این موضوع استفاده کنید و آگهی خود را در آن ثبت کنید.

 سایت دیوار نیز می تواند به عنوان یک نوع سمساری آنلاین  شناخته میشود. چرا که تمامی وسایل دست دوم در این بستر خرید و فروش می‌شوند و با توجه به نظارت نهادهای دولتی بر روی این وب سایت خدماتی که ارائه می شود تماماً قانونی و استاندارد هستند.

 نکته دیگر برای خرید ملک یا اجاره کردن ملک است، برای اینکه شما یک ملک مناسب پیدا کنید می بایست به بنگاه های متعددی مراجعه کنید تا متراژ، قیمت و عمر ساختمان را مطلع شوید. اما با کمک دیوار این مشکل برطرف شده و شما کافیست در دیوار آگهی را پیدا کرده و تمامی اطلاعات مسکن را مطالعه کنید. به این صورت هم در زمان صرفه جویی می شود و هم در انتخاب ملک مورد نظر خود دقت بیشتری خواهید داشت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید