امروزه طراحی سایت دولتی بسیار رایج شده است و تعداد زیادی از شرکت، ارگان و سازمان های دولتی وب سایت شخصی خود را طراحی کرده اند. یکی از سازمان های دولتی که طراحی سایت موفقی داشته است طراحی سایت شرکت مخابرات ایران می باشد که یکی از قدیمی ترین شرکت ایرانی است و خدمات این شرکت برای رفاه حال شهروندان تاثیر به سزایی دارد و طراحی سایت شرکت مخابرات موجب بهبود خدمت رسانی و ارائه امکانات به مشترکین شده است.

 

درباره طراحی سایت شرکت مخابرات ایران

در صفحه اصلی طراحی وب سایت Tci یک اسلاید شو متحرک طراحی شده است که جدید ترین مناسبت ها، سرویس ها و اخبار را نمایش می دهد. قسمتی تحت عنوان مخابرات من وجو دارد که کاربران می توانند پروفایل خود را در طراحی سایت شرکت مخابرات ایران بسازند و از این طریق قبض های خود را مدیریت کنند علاوه بر این کاربران این امکان را دارند که اینترنت خود را مدیریت کنند و از طرح های ویژه استفاده کنند. در طراحی سایت شرکت مخابرات ایران امکان پرداخت قبض به صورت آنلاین وجود دارد که این سرویس کمک شایانی به جامعه کرده است چرا که نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود بلکه از شلوغی بیش از حد باجه ها و مصرف کاغد نیز جلوگیری شد که امری تحسین برانگیز است. ثبت نام خط تلفن از دیگر خدماتی است که کاربران از طریق طراحی سایت شرکت مخابرات ایران قادر به انجام آن هستند.

 

طراحی سایت

 

بررسی سئو سایت

تلفن و به دنبال آن مخابرات امری جدا نشدنی از جامعه امروزی ماست چرا که برای برقراری ارتباط همواره به تلفن نیاز است بنابراین طراحی سایت مخابرات از آن دسته سایت هایی است که نا خود آگاه نرخ ترافیک زیادی را به سمت سایت هدایت می کند با این حال طراحی سایت Tci  رتبه الکسای 37 در ایران را به خود اختصاص داده است اما رتبه جهانی الکسای طراحی سایت tci 1464 می باشد و درصد کمی از نرخ کلی بازدید کنندگان سایت tci از هلند و آمریکا هستند.

به این ترتیب طراحی سایت مخابرات رتبه الکسا و بک لینک های خوبی دارد اما سرعت طراحی سایت tci متوسط است که تقریبا می توان گفت کند و موجب فراری دادن کاربر می شود و از آن جا که 60 درصد از سایر سایت های مشابه سرعت بالاتری دارند این المان موجب افت رتبه طراحی سایت Tci می شود. سئو سایت الکسا متوسط زمان ماندگاری هر کاربر در طراحی سایت شرکت مخابرات را 5.55 ثانیه تخمین زده است و نرخ پرش سایت را حدود 42 درصد نمایش می دهد که آمار مناسبی نیست.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید