از آن جایی که کاربران اینترنت به دنبال کسب آخرین اخبار در سریع ترین زمان ممکن از اینترنت هستند طراحی سایت خبری بسیاری راه اندازی که اخبار روز جهان را ارائه می دهند. مسلما رقیبان زیادی در این زمینه وجود دارند و موفقیت از آن وب سایتی می شود که نه تنها اخبار واقعی را انتشار می دهد بلکه سرعت عمل خوبی در انتشار اخبار دارد و سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت بالایی دارد. چرا که سرعت سایت یکی از المان های قابل توجه گوگل برای ارزیابی سئو سایت ها است. یکی از برترین طراحی سایت های خبری سایت فرارو می باشد که جز 50 سایت برتر از نظر رتبه الکسا به شمار می رود.

 

طراحی سایت

 

بررسی سئو طراحی سایت فرارو

با انداختن نگاهی به رتبه و آمار و ارقام الکسای طراحی سایت و بهینه سازی فرارو می توان از نقاط ضعف و قوت این وب سایت اطلاعاتی به دست آورد. رتبه الکسای طراحی سایت فرارو در ایران 23 می باشد که همین امر نشان دهنده نرخ ترافیکی است که از کاربران ایرانی روانه طراحی سایت فرارو می شود که مطابق با آمار سایت الکسا رقمی حدود 91 درصد می باشد به این معنا که 91 درصد از کل بازدید کنندگان طراحی سایت فرارو از ایران می باشند. با این که طراحی وب سایت فرارو یک زبانه است اما بازدید کنندگانی از سایر کشور ها مانند آلمان و آمریکا نیز دارد بنابراین توانسته رتبه الکسای جهانی 947 را داشته باشد. متوسط زمان ماندگاری روزانه کاربران در طراحی سایت فرارو 5.46 ثانبه می باشد اما اگر بخواهیم به نقاط ضعف فرارو بپردازیم می توانیم به سرعت سایت اشاره کنیم که سرعت سایت فرارو متوسط می باشد این امر برای کاربران و خزنده های گوگل مناسب نمی باشد علاوه بر این نرخ پرش سایت فرارو حدود 43 درصد می باشد که اصلا نرخ مناسبی نیست.

 

بخش های طراحی سایت فرارو

صفحه اصلی طراحی سایت فرارو از سه ستون تشکیل شده که از سمت راست ستون اول به اخبار داغ روز اختصاص دارد و در ادامه برگزیده ها و پر بازدید ترین اخبار به صورت تیتر نمایش داده می شوند ستون بعدی نیز به همین شکل با تفاوت اندازه و تیتر اخبار وجود دارد اما ستون آخر به تبلیغات اختصاص یافته است. به طور کلی اخبار طراحی سایت فرارو به بخش های سیاسی، اقتصادی، ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری دسته بندی شده اند. با عضویت در قسمت خبرنامه طراحی سایت فرارو کاربران امکان دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه ها را دارند.

سایت فرارو چیست؟

 سایت های خبری در کنار این که باید سرعت لود بالایی داشته باشند و از طرفی از نظر گرافیکی نیز بهترین ظاهر را داشته باشند میبایست از نظر ایمنی و جلوگیری از نفوذ کاربران سودجو در بهترین وضعیت باشد. چرا که سایت‌های خبری همواره مورد تهاجم هکران قرار می گیرند و اگر تیم پشتیبانی این وب سایت ها از از تخصص کافی برخوردار نباشد می تواند به سایت آسیب وارد شود و جلوی روند رو به رشد سایت را بگیرد. به همین منظور تیم طراحی سایت ما به تمام این مشکلات آگاه است و هر نوع راه نفوذی که کاربران سودجو از آن می‌توانند وارد شوند را به خوبی می بندد و اگر تداخل ایجاد شود به سرعت آن تداخل برطرف میکنند.

نکته ی دیگری که در مورد طراحی سایت خبری باید اشاره کنم این است که کدهای استفاده شده در این سایت بسیار سبک است و در زمان استفاده کاربر به راحتی میتواند در بین صفحات حرکت کند و مشکلی از نظر لود صفحات نخواهد داشت. با توجه به اینکه سایت فرارو یکی از سایت‌های معتبر در حوزه خبر است و تمام اخبار را به صورت لحظه ای بروز رسانی می کند، می بایست تیم قدرتمندی برای پشتیبانی فنی وب سایت خود کمک بگیرد تا مشکلاتی از این دست برای آنها ایجاد نشود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید