تبلیغات کلیکی و بازاریابی مقاله تاثیر مستقیم بر بهینه سازی سایت دارند و در واقع ترافیک را مرتبا به وب سایت شما هدایت می کنند.

تفاوت میان تبلیغات کلیکی و بازاریابی مقاله

برای داشتن فرصت های تجاری بهتر در اینترنت استفاده از تبلیغات کلیکی و بازاریابی مقاله به طور همزمان می تواند فرصت و مکان مناسبی برای بازاریابان اینترنتی با تجربه باشد . اگر یک مبتدی هستید باید بدانید که بازاریابی مقاله نسبت به تبلیغات کلیکی ریسک کمتری وجود دارد . با تفاوت هایی که از این دو نوع تبلیغات گفته می شود می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از آنها برای کسب و کار شما مفید خواهد بود .
مزیتی که در استفاده از بازاریابی مقاله وجود دارد این است که  حتی اگر مقالات را نوشته و در دایرکتوریهای مقاله چاپ کرده باشید ، اگر هم هیچ ترافیکی برای وب سایت شما ایجاد نشد ، شما هزینه ای صرف نکرده اید و تنها چند ساعت از وقتتان گرفته شده است و قطعا بهتر از ریسک برای تبلیغات کلیکی و صرف هزینه های زیاد می باشد . و مبتدیان حتی در پایین ترین سطح می توانند منافع خود را با استفاده از بازاریابی مقاله و با شروع ترافیک وب حتی به میزان کم در هر ماه بدست بیاورند .  و اگر برای تبلیغات خود تبلیغات کلیکی را در نظر گرفته اید باید انتظار صرف چند صد دلار هزینه را داشته باشید حتی اگر در مقابل هزینه ای که صرف کردید نتیجه ای نگرفته باشید .
از دیگر مزایایی که می شود برای بازاریابی مقاله نام برد این است که ، وقتی مقالات خود را در چند دایرکتوری منتشر کردید، بدون اینکه بخواهید کار دیگری روی مقاله ها انجام دهید ترافیک به طور مرتب به سایت شما هدایت خواهد شد و تفاوتی ندارد که شما یک مقاله منتشر کرده اید و یا هزاران مقاله . و اگر بخواهیم این کار را با تبلیغات کلیکی مقایسه کنیم باید بگوییم با این وجود که تبلیغات کلیکی می تواند به سرعت برای کسب و کار شما ترافیک ایجاد کند اما برای اینکه آن را حفظ کنید باید به همه کمپین ها نظارت داشته و به طور منظم عملکرد آنها را پیگیری کنید و این روش تا زمانی برای شما کار کرده و موثر خواهد بود که هزینه آنرا پرداخت کرده باشید و هنگامی که هزینه آن را نپردازید تبلیغات شما نیز متوقف خواهد شد .
ولی باید گفت که بازاریابی مقاله با سخت کوشی در چاپ مقالات و نشر آنها به سرانجام خواهد رسید در حالیکه تبلیغات کلیکی معمولاً کارآمد تر و سریعتر از روش های دیگر ترافیک وب را مورد هدف قرار خواهد داد و در نتیجه بهینه سازی سایت (سئو)، را به همراه خواهد داشت.

برای ایجاد فرصت های تجاری در کسب و کار های آنلاین  و افزایش ترافیک وب سایت ها و در نتیجه بهینه سازی سایت (سئو)، دو روش بازاریابی وجود دارد، تبلیغات کلیکی و بازاریابی مقاله که شما می توانید با توجه به نیازهای سایت خود یکی از آنها و یا هر دوی آنها را همزمان مورد استفاده قرار دهید .

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید