الگوریتم های موتورهای جستجو هر روز در حال رشد بوده تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند تا کاربران را راضی نگهدارند و همزمان با این تغییرات ، اتفاقات زیادی در دنیای بهینه سازی سایت (سئو سایت) در حال رخ دادن است .  

در طراحی سایت، با در نظر گرفتن عباراتی که کاربران ممکن است جستجو کنند، بهینه سازی سایت افزایش می یابد و با زیاد شدن ترافیک وب سایت پیشرفت قابل توجهی در سئو سایت به وجود خواهد آمد.

چگونگی بهینه سازی سایت با پایان یافتن عمر کلید واژه ها


یکی از راه کارهای سئو سایت در سالهای اخیر استفاده از کلمات کلیدی مناسب بود ، اما امروزه و با پیشرفت و بلوغ الگوریتم های موتورهای جستجو و آگاهی یافتن کاربران دیگر نمی توان به کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک سایت اکتفا کرد ، زیرا کاربران دیگر از کلمات کلیدی ساده برای رسیدن به اهداف و اطلاعات مورد نیاز خود استفاده نمی کنند و به خوبی می دانند که از چه کلماتی استفاده کنند تا به هدف خود برسند و مانند دو انسان ، از موتورهای جستجو سوال می پرسند . برای برآورده شدن این سوالات گوگل تلاش می کند مقصود عبارات را با مفهوم اطلاعاتی که در پایگاه داده هایشان دارند مقایسه می کنند و بهترین نتیجه را به کاربر ارائه می کنند .

گوگل دارای ویژگی هایی است که در جستجو به شما کمک می کند یکی از آنها که به صورت خودکار عبارت وارد شده شما را براساس هدف شما از جستجو تکمیل می کند Auto Complet است و ویژگی دیگر لغات املایی را براساس هدف جستجو بررسی می کند و در صورت غلط بودن آن را تصحیح می کند که Spelling Correction نام دارد . برای همگام بودن با تغییرات موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت باید کارهایی انجام دهید ، حضور آنلاین وب سایت تجاری شما باید براساس نیاز مشتریان باشد و نه صرفا کلمات کلیدی که بر بهینه سازی تمرکز دارند ، باید لیستی از  فعالیت های شرکت خود را تهیه کنید ، و اینکه دوست دارید بر اساس جستجوی چه تاپیکهایی ظاهر شوید (خدمات ، محصولات و ...) ، این تاپیک ها  را براساس چهار دسته اصلی طبقه بندی کنید که عبارتند از "مسیریابی"؛ که در صورتی ارزش دارند که مستقیما برند شما مورد هدف باشد.  دیگری "اطلاعاتی" است که معمولا شامل ویدئو ها ، تصاویر و مقالات هستند. عنوان بعدی "تجاری" است و در صورتی با ارزش است که کاربران را به مشتری تبدیل کرده و نظر آنها را جلب کند و آخرین عنوان "معاملاتی" است که بسیار رقابت برانگیز بوده و شامل با ارزش ترین جستجو ها بوده و اگر نتوانید کاربر را به مشتری تبدیل کنید ارزش آن از بین خواهد رفت .

در طراحی سایت، چیزی که باعث افزایش ترافیک ارزشمند وب سایت شما می شود درک نیت و هدف جستجوی کاربران و ارائه محتوای مرتبط از سوی شما خواهد بود که بتواند این ارتباط را برقرار کند . با این وجود انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای محتوای سایت شما هنوز هم امری ضروری است ، اگر در وب سایت خود نوار جستجو دارید از طریق آن اطلاعات مفیدی به دست خواهید آورد و اینکه کاربران چطور از این نوار ابزار استفاده کرده و دنبال چه اطلاعاتی هستند .

امروزه در راستای افزایش دانش مردم در مورد طریقه جستجوی عبارات در گوگل، تغییراتی در دنیای بهینه سازی سایت به وجود آمده  است. در وب سایت خود نباید تنها بر کلمات کلیدی که بر سئو تاثیر دارند تمرکز کنید، بلکه در طراحی سایت باید به درخواست ها و کلمات مورد جستجوی کاربران نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید