در دنیای تجارت، طراحی سایت برای تبلیغات و فروش محصولات بسیار ضروری است. با داشتن وب سایت و بهینه سازی سایت، مشتری ها افزایش می یابند و فروش می شود.

چگونگی طراحی یک سایت تولیدی موفق

در دنیای امروز و با روند رو به رشد تجارت در دنیای مجازی داشتن یک سایت کارآمد برای موفقیت تولید کنندگان و کارخانه های تولیدی امری ضروری است . یکی از مهمترین جنبه های تجارت برای تولیدکنندگان حضور در رسانه های اجتماعی و اینترنت است ، چرا که دیگر کاتالوگ ها هیچ سودی در دنیای مجازی امروزی ندارند و تنها فضا اشغال کرده و آثربخشی که نشان دادن واقعی محصولات دارد را نخواهند داشت . هر تولید کننده و یا صاحب تجارت ملزم به داشتن یک وب سایت برای معرفی تجارت خود است تا از رقبایش عقب نیفتد . در اینجا چند نکته برای ارتقای کاربردی یک سایت تولیدی بیان می کنیم تا بتوان یک سایت با کارایی و فروش بالا را طراحی کرد :
داشتن جایی برای جستجو همانطور که در همه امری واجب و ضروری است یکی از مهمترین بخش ها در سایت های تولیدی نیز خواهد بود . کاربر باید بتواند هر آنچه را که می خواهد بتواند در وب سایت شما جستجو و بدست آورد ، برای راحت تر شدن این کار، از آنجا که هر محصولی  دارای خصوصیات و نکات ساخت متفاوتی هستند که در اغلب اوقات در نام و مدل محصول درج می شوند ، باید مطمئن شوید که همه اینها در سرچ بار شما قابل جستجو باشد ؛ سرچ بار شما باید غلط های املایی کاربران را تصحیح کند تا باعث نشود که کاربر فکر کند که سرچ بار شما اشکال دارد .
مورد دیگری که باید هنگام طراحی سایت لحاظ شود این است که مشخص شود از هر محصول ذکر شده چند مدل وجود داشته و تفاوت آنها در چه چیزهایی است،  تا کاربر بتنواند بهترین محصول را برای خود انتخاب کند .
ایجاد یک برگه توضیح که مشخصات کامل هر محصول را توضیح داده و دارای فرمتی زیبا با قابلیت گرفتن پرینت باشد را حتما در نظر بگیرید و از عکس های دوبعدی و سه بعدی برای نمایش خصوصیات متمایز در هر مدل استفاده کنید .
برای طراحی گالری از پنجره های پاپ آپ و قابل اسکرول استفاده نکنید زیرا این امر باعث منحرف شدن کاربر خواهد شد . از فرمتی ساده استفاده کنید به طوریکه عکس هایی در درون متن اضافه شوند و کاربر بتواند براحتی آن را پرینت گرفته و محصول مورد نظرش را انتخاب کند . در بیان خصوصیات هر محصول حتما ابعاد آن و اینکه در چه محل هایی جا می گیرد را بیان کنید . مثلا برای محصولاتی مانند سینک و یا ماشین ظرفشویی و محصولات دیگری که در آشپزخانه بین کابینت ها قرار می گیرند داشتن ابعاد بسیار مهم خواهد بود .
در آخر اینکه مهمترین خصوصیات داشتن یک وب سایت موفق این است که اطلاعاتی دقیق از محصولات مانند اندازه، قیمت ، نوع و انواع مختلف آن ها در صفحاتی که به زیبایی طراحی شده همراه با عکس که می تواند بصورت pdf نیز باشد بسیار کمک خواهد کرد که بازدید کاربران منجر به خرید محصولات شود و آنها بتوانند بهترین را برای نیاز خود انتخاب کنند .

با رعایت این نکات بهینه سازی سایت بیشتر می شود و فروش افزایش می یابد.

در دنیای تجارت، طراحی سایت برای تبلیغات و فروش محصولات بسیار ضروری است. با داشتن وب سایت و بهینه سازی سایت، مشتری ها افزایش می یابند و فروش بیشتر می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید