علاوه بر طراحی سایت مناسب, بهینه سازی سایت باید طبق اصول خاص خود انجام شود تا سئو سایت پیشرفت کند.

عوامل رتبه بندی گوگل

ما درگوگل نیستیم . تجزیه و تحلیل و ارزیابی عوامل رتبه بندی با استفاده از این داده ها، نه تنها دارای ارزش تفسیر است بلکه، در واقع، نشان دهنده یک تفسیر عمیق (و در نتیجه یک حدس صرف) بر اساس حقایق نیز می باشد، یعنی در کنار با طراحی سایت مناسب، ارزیابی و طبقه بندی ویژگی های وب سایت است که دستیابی به رتبه بندی بالا در نتایج جستجو و بهبود سئو سایت را حاصل می کند.
ما در زمینه بهینه سازی سایت  میلیاردها  نقاط داده ها را در هر ماه جمع می کنیم و به طور طبیعی برای پاسخ به این سوال تلاش می کنیم: کدام عوامل مربوط به رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوگل می باشد؟
برای این منظور، ما ویژگی های سایت مورد نظر را با رتبه گوگل آن و استخراج یک لیست ساخت یافته از عوامل رتبه بندی مقایسه می کنیم. برای مثال، اگر صفحاتی که از تجزیه و تحلیل SERPs  بدست می آید، شامل یک کلمه کلیدی در تگ عنوان باشند، پس ما ارتباطات بالا با رتبه خوب را شناسایی کرده ایم. بر اساس این رابطه پس از آن می توانید در مورد ویژگی های وب سایت هایی که رتبه خوبی دارند نتیجه گیری کنید.
با این حال،  لازم به اشاره است که همبستگی، مترادف با علت و معلول نیست، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که عوامل مرتبط با آن در واقع بررتبه بندی تاثیر بگذارد و یا حتی توسط گوگل به عنوان سیگنال های موجود مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل، ما برای مثال، تاثیر سیگنال های اجتماعی در شرایط ایزوله را تجزیه و تحلیل می کنیم. در نتیجه، تاثیر سیگنال های اجتماعی، در میان عوامل دیگر، در رتبه بندی ثابت شده است.
بهینه سازی سایت کاملا فنی و یا "سخت" است. به منظور بهینه سازی ، عوامل ما ( اجتماعی، لینک دهنده، برنامه نویسی و محتوا)گروه بندی می شوند حتی اگر برخی از مناطق تا حدی با هم همپوشانی داشته باشند.
همانطور که واژه "رتبه بندی عوامل" و عناصر سببی معنای آن می تواند به تفسیرهای مشکل ساز تبدیل شود، ما ترجیح می دهیم که این مدت به جای ضریب همبستگی رتبه در زمینه تجزیه و تحلیل ها فعالیت کنیم.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید