هاستینگ قسمت سوم

8-    پشتیبانی فناوری
این موضوع بسیار مهم است. مشخص کنید که در حقیقت کدام میزبان پشتیبانی فنی دراز مدتی را ارائه می دهد. آیا شما می توانید با آن ها تماس بگیرید؟ در چه زمان هایی؟ آیا آن ها دارای آدرس ایمیل برای پشتیبانی هستند؟ آن ها در چه مدت زمانی پاسخ شما را خواهند داد؟ آیا آن ها یک ویکی یا کتابخانه ای از مقالات کمک آموزشی دارند؟ آیا مورد اعتماد هستند یا خیر؟

9-    دسترسی
اگر شما کمی پیشرفته تر هستید، ممکن است بخواهید میزبانی را انتخاب کنید که به شما اجازه دسترسی به یک پوشه را  می دهد: به این ترتیب که از طریق خط فرمان SSH وارد سرور خود می شوید و قادر خواهید بود به صورت امن کپی برداری کنید و فایل هایی را اجرا کنید و یا مجوز های دسترسی فایل را برای کل گروه به سرعت و به راحتی تغییر دهید ، و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید.

10-    فایل های htaccess
این موضع نیز بسیار مهم است. شما توانایی اضافه کردن فایل های htaccess به دایرکتوری های خود را دارید.  فایل htaccess  یک فایل پیکربندی استفاده شده توسط سرور آپاچی است. شما می توانید از آن برای محافظت از کلمه عبور دایرکتوری ها، دوباره نوشتن آدرس ها، تغییر مسیر صفحات، و موارد بیشتر استفاده کنید.

11-    Cron Jobs
Cron Jobs یکی دیگر از ویژگی های بزرگ است که بر روی میزبان وب وجود دارد. cron ها مبتنی بر کارهای زمانبندی شده هستند که شما می توانید از آن ها برای انجام وظایف بر روی سرور در زمان داده شده استفاده کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید