طراحی سایت برای انسان ها امری ساده است. آن ها صفحات اینترنتی را طراحی و پیاده سازی می کنند اما از نظر آن ها تمام سایت ها یکسان هستند. به این معنی که سایت را به عنوان صفحه و فضایی در محیط اینترنت در نظر می گیرند که مطلب ها و تصاویر گوناگونی در آن ها موجود است. اما برای موتورهای جستجو بحث کمی فرق می کند. موتوهای جستجو بر اساس نوع طراحی سایت و بهینه سازی سایت دیدگاه متفاوتی از انسان دارند و سایت ها را متفاوت از یکدیگر می بینند. توجه به سئوی سایت و طراحی وب سایت بر اساس استاندارد های سئو موجب معرفی بهتر وب سایت به موتورهای جستجو می شود.

محتوای موجود در اینترنت میتوانند به راحتی شاخص گذاری شوند. به این ترتیب که مطالب همگی با فرمت HTML نوشته شوند چرا که مطالبی که تحت عنوان تصاویر یا فایل های فلش در وب سایت قرار داده می شوند، از دید موتورهای جستجو مخفی می مانند.
بهتر است تصاویر و محتواهای صوتی را با خصوصیات Alt و  Description معرفی کنیم. در کلام آخر به شما توصیه میکنیم که وب سایت خود را همانطور ببینید که موتورهای جستجو می بینند. یعنی با صرف نظر از دید ظاهری و آراستگی سایت، به سئوی سایت توجه کنید.

طراحی سایت بر اساس استانداردهای سئوی سایت موجب بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می شود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید