موتورهای جستجو چگونه سایت ها را رتبه بندی می کنند؟

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو موجب می شود که موتورهای جستجو سایت را مفید ببینند. دره بندی سایت ها در موتورهای جستجو بی منطق نیست. آنها (موتورهای جستجو) سایت را بر اساس میزان ارزشمندیشان برای کاربران رده بندی می کنند و همواره در تلاشند بهترین نتیجه را در برابر جستجوی کاربران به آن ها ارائه دهند. آن ها سایت هایی را در اولویت قرار می دهند که کاربران بتوانند به راحتی به مطالب آن دسترسی پیدا کنند و مفاهیمشان را آسان درک کنند. همچنین وب سایت هایی که طراحی سایت مناسب دارند و بر اساس استانداردهای سئو نوشته شده اند نزد موتورهای جستجو ارزشمند هستند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو موجب می شود که موتورهای جستجو سایت را مفید ببینند. همچنین وب سایت هایی که طراحی سایت مناسب دارند و بر اساس استانداردهای سئو نوشته شده اند نزد موتورهای جستجو ارزشمند هستند.

محتوای سایت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین مدیران سایت باید دقت کنند مطالب وب سایتشان دست اول باشد و برای کاربران مفید و جذاب باشد. موتورهای جستجو با این که خیلی هوشمندانه عمل می کنند و تجزیه تحلیل قوی دارند اما هنوز نمیتوانند کاملا مانند انسان ببینند و فکر کنند. آن ها تفاوتی بین انواع متن ها و تصاویر قائل نمی شوند مگر آنکه شما به عنوان مدیریت سایت این قضیه را با کمک متاتگ ها و توضیحات به آن ها بگویید! متاتگ ها و توضیحات در کنار لینک ها و کلمات کلیدی متن در واقع المان هایی هستند که موتورهای جستجو با آن ها زیاد کار دارند و برایشان بسیار مهم است. علاوه بر این بر اساس نحوه ارتباط کاربر و یادگیری ماشینی موتورهای جستجو به اطلاعات سودمندی در رابطه با ارزشمندی وب سایت دست پیدا می کنند.
موتورهای جستجو کیفیت محتوای نمایش داده به کاربر را با متریک های خاص خود متوجه می شوند. آن ها میانگینی از کلیک های انجام شده روی اولین لینک و مدت زمان ماندگاری شخص در سایت را به عنوان معیار مهمی از میزان کیفیت مطالب سایت های پیشنهاد داده در صفحه اول خود در نظر میگیرند و در نتایج بعدی خود آن ها را به کار می گیرند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو موجب می شود که موتورهای جستجو سایت را مفید ببینند. همچنین وب سایت هایی که طراحی سایت مناسب دارند و بر اساس استانداردهای سئو نوشته شده اند نزد موتورهای جستجو ارزشمند هستند.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید