طراحی وب سایت باید به طریقی باشد که پس از طراحی وب، وب سایت در تمامی مرورگرها نمایش داده شود و بهینه سازی سایت رعایت شود.

اهمیت این قضیه که ساختار و قالب سایت ما در مرورگرهای مختلف به چه نحوی نمایش گذاشته می شود بر متخصصان وب پوشیده نیست. از پرکاربردترین مرورگرهای  تحت ویندوزnternet Explorer ("IE") 6 to 11، Firefox، Opera ،   Chrome Safari را می توان نام برد. مشکل از اینجا نشئت می گیرد که اغلب مرورگرها به صورت سازگار با یکدیگر کار نمی کنند و این امر تغییرات ناخواسته را در طراحی وب سایت ما به عمل می آورد و به نوعی اثر منفی را در بهینه سازی سایت به دنبال خواهد داشت. در این مقاله می خواهیم به بررسی راه حلی برای این مسئله در طراحی وب بپردازیم.
Firefox and Seamonkey هردو از یک رندرینگ ماشین به نام Gecko استفاده می کنند. حال می بایست پروفایل متفاوتی بوسیله خط دستور زیر ایجاد نمایید.
"c:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox" -ProfileManager

اگر شما پروفایلی به نام "currentfirefox" را ایجاد کرده باشید پس می بایست خط دستور زیر را اجرا نمایید.
"C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe" -P currentfirefox
و بدین ترتیب شما بررسی سایت خود را در مرورگر Mozilla انجام رساندید.
Chrome  و Opera از ماشین یکسانی استفاده می کنند پس با بررسی تنها یکی از این دو می توانید به چک نمودن آن بپردازیم.
Internet Explorer مرورگر مورد استفاده برای اغلب کاربران می باشد. ورژن های 6 و 7 IEبسیار متفاوت از نسخه های قبلی خود عمل می کنند ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که در یک سیستم تنها می توانید یک نسخه از IE را نصب و به تست و بررسی وب سایت طراحی شده خود بپردازید.

بررسی سایت و قالب بندی آن در مرورگرهای مختلف مسئله مهمی در طراحی وب سایت می باشد. این بدان معنا نیست که شما می بایست وب سایت خود را تحت تمامی مرورگرها پشتیبانی دهید، بلکه شمابا تست سایت خود می توانید مشکلات مرتبط با مرورگرها را بررسی نمایید و از اثرات منفی آن در بهینه سازی سایت خود مطلع شویم.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید