طراحی سایت با ASP بسیار پیشرفته است و طراحی سایت و بهینه سازی سایت بسیار قوی می باشد.
ASP.NET چارچوب پیشرفته  طراحی سایت و صفحات آن با استتفاده از زبان های HTML،  CSS،JavaScript و اسکریپ سرور می باشد. ASP.NET سه مدل متفاوت را پشتیبانی می کند. صفحات وب سایت ، فرم های وب و MVC (Model View Controller) . MVC یکی از سه مدل برنامه نویسی ASP.NET  می باشد که برای ایجاد برنامه های کاربری وب استفاده می شود:
•    مدلی که هسته برنامه کاربری(برای مثال لیست رکوردهای پایگاه داده) را نمایش می دهد.
•    دیدی از داده ها(رکوردهای پایگاه داده)
•    کنترل کننده بر روی ورودی (رکورد های پایگاه داده)

مدل MVC  سه لایه منطقی بر روی برنامه کاربری وب  تعیین می کند. لایه کسب و کار ( لایه منطقی) ، لایه نمایش(دید منطقی) کنترل بر روی ورودی(کنترل کننده منطقی). مدل MVC کنترل کاملی بر روی  HTML، CSS و  JavaScript فراهم می کند.
مدل(Model) بخشی از برنامه کاربری است که منطق را بر روی داده برنامه کاربری ایجاد می کند. اغلب اشیاء مدل داده ها را از پایگاه داده بدست می آوردند.
دید(View ) بخشی از برنامه کاربری می باشد که تعامل با کاربر را در طراحی وب سایت رهبری می کند. اغلب دیدها از مدل داده ایجاد می شود.
کنترل کننده( Controller ) بخشی از برنامه کاربری می باشد که تعامل با کاربر را رهبری می کند. معمولا کنترل کننده داده ها را از view و کنترل های ورودی کاربر خوانده و داده ورودی را به مدل می فرستد.
MVC به شما کمک می کند که برنامه های کاربری پیچیده را در طراحی سایت خود مدیریت کنید زیرا می توانید بر روی یک خصیصه تمرکز نمایید. برای مثال شما می توانید بر روی دید(view)، بدون در نظر گرفتن لایه کسب و کار تمرکز کنید. همچنین تست کردن برنامه کاربری را آسان می نماید. اجزای  MVCتوسعه را آسان می نماید. توسعه دهندگان متفاوت بر روی بخش های دید ، کنترل کننده منطقی و لایه کسب و کار به طور موازی باهم کار کنند. تمامی این امکانات موجب می شود که شما سایت خود را مطابق نظر خود و نیز در جهت جلب نظر کاربر طراحی نمایید که این عمل منجر به روند رو به جلو در بهینه سازی سایت شما می شود.

MVC در مقابل فرم های وب
مدل برنامه نویسی  MVCدر مقابل) ASP.NET فرم های وب) چارچوبی با قابلیت تست بیشتر، راحت تر و سازگار با تمام خصیصه های ASP.NET مانند صفحات مستر و امنیت و تصدیق هویت می باشد. Visual Web Developer قالب های مختلف برای ایجاد برنامه های کاربری پیشنهاد می کند و به منظور ایجاد برنامه های کاربری MVC با استفاده از HTML5 markup استفاده می شود و با اضافه نمودن کدها و استفاده از زبان برنامه نویسی C# برنامه را به طور کامل تمام نمایید.
در زیر مراحل ایجاد یک صفحه ASP.NET MVC را توضیح می دهیم.
قالب Visual C#  را باز نمایید.
قالب ASP.NET MVC 3 Web Application را انتخاب نمایید.
نام پروژه را به نام MvcDemo نام گذاری نمایید.
محل قرار گیری پروژه را مشخص نمایید.
OK را کلیک نمایید.
در اینجا شما پروژه ای را با نام MvcDemo ایجاد کرده اید. حال پروژه را با نمایید و مراحل زیر را انجام دهید.
قالب  Internet Applicationرا انتخاب نمایید.
Razor Engine را انتخاب نمایید.
HTML5 Markup را انتخاب نمایید.
OK را کلیک نمایید.

نام فولدرها در تمامی برنامه های کاربری MVC یکسان می باشد. کنترل کننده ها در فولدر Controllers ، دیدها در فولدر    Views ، و مدل ها در فولدر Models . فولدر App_Data برای ذخیره داده برنامه کابری استفاده می شود. فولدر  Content  برای ذخیره فایل های استاتیک مانند فایل css ، ایکون ها و عکس ها اسفاده می شود. Visual Web Developer به طور اتوماتیک فولدر themes را در فولدر Content  اضافه می کند که با استایل های jQuery و عکس ها پر خواهد شد.

ASP.NET چارچوب پیشرفته ای در  طراحی سایت می باشد. ASP.NET سه مدل متفاوت را پشتیبانی می کند که MVC یکی از سه مدل برنامه نویسیASP.NET   در طراحی وب سایت می باشد که برای ایجاد برنامه های کاربری وب استفاده می شود و با بهره گیری از خصیصه های آن در  بهبود سایت خود قدم مثبتی خواهید گذاشت که به طور مستقیم در بهینه سازی سایت شما اثرگذار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید