بازاریابی ایمیلی در کنار طراحی سایت قوی موجب بنقش مثب در سئو سایت خوهاد داشت

 

بازاریابی ایمیلی روش مناسبی برای ایجاد آگاهی در خصوص شرکت می باشد که موجب در ارتباط بودن مشتریان با ما خواهد شد. مخاطبین می تواند با در یافت ایمیل از محصولات و خدمات ما آشنا شوند. پس داشتن سیستم بازرایابی ایمیلی در کنار طراحی سایت مناسب می تواند موجب قدرت شرکت ما در مقابل دیگر رقبا شود. زیرا این ایمیل ها می توانند معرف و اطلاع دهنده از خدمات باشند و کاربران به آسانی با کلیک بر روی لینک به سایت ما هدایت شود که این امر در بهینه سازی وب سایت ما تاثیرگذار خواهد بود.در اینجا برخی نکات در خصوص بازاریابی ایمیلی را می شماریم.

  • محتوای ایمیل را آسان،کوتاه و مختصر نمایید.

شما می بایست به کاربران خود اطلاعات مختصری را نمایش دهید و در صورتی که تمایل به اطلاعات بیشتری داشت به او ارائه شود.
بهترین روش ارائه مختصری از اطلاعات در ایمیل و درج لینکی از وب سایت به منظور ارائه اطلاعات بیشتر می باشد.مانند خبرنامه
تصاویر می توانند هزاران کلمه را به مخاطب برسانند.اگر شما در گرافیک قوی می باشید، استفاده از تصاویر علاوه بر زیبایی و جذابیت، گزینه مناسبی برای ارائه اطلاعات مختصر و مفید شما از شرکت می باشد.
بر عنوان ایمیل خود تمرکز و توجه نمایید.عنوان ایمیل محرکی برای کاربر در خصوص مطالعه ایمیل خواهد بود. از روش های خلاق در عنوان گذاری ایمیل استفاده نمایید.برای مثال طرح سوالی در عنوان، روش خوبی برای جلب نظر مخاطبین خواهد بود.

  • ایمیل مبتنی بر عکس

سوالی که می تواند اینجا طرح شود این است که فرستادن ایمیلی مبتنی بر عکس سودمندتر خواهد بود یا ایمیلی تنها مبتنی بر متن.در پاسخ می توان اینطور بیان نمود که وجود عکس ها این فرصت را ایجاد می نمایند که مخاطب تمامی مطالب را با نگاهی دریافت نماید و با سرعت بالاتری محتوای ایمیل را ابلاغ نماییم. همچنین این فاکتور که عکس در تمامی پلتفرم ها یکسان دیده می شود نیز می تواند موجب ارجحیت عکس ها در ایمیل شوند البته می بایست این نکته را در نظر داشت که عکس ها از قابلیت جذب بالاتری نسبت به متن برخوردار می باشند.باجلب نظر کاربر نیز روند روبه رو جلویی را در سئو سایت خواهیم داشت

  • استفاده از تمام فرصت ها

در خصوص بازاریابی ایمیلی می بایست این تضمین را به خود حاصل نماییم که تمام تلاش خود را برای دریافت و خواندن ایمیل ها توسط مخاطبن انجام داده ایم. برای مثال با نرم افزارهای مختلف ایمیل مانند یاهو،جیمیل ، Outlook Outlook و غیره تلاش خود را برای رساندن محتوای ایمیلی انجام داده باشیم.

بازاریابی ایمیلی در کنار طراحی سایت روش مناسبی برای شناساندن محصولات موجود در سایت ما خواهد بود و با کلیک بر روی لینک ها علاوه بر تاثیرگذاری بر سئو سایت، مخاطبین را به وب سایت ما هدایت می نماید. خلاقیت در ایمیل ها موجب جلب نظر کاربران می شود و در نتیجه این امر در بهینه سازی وب سایت نقش مثبتی را خواهیم گذاشت.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید