متاتگ ها در سئو سایت پر اهمیت است و در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند

 

برای صاحبان کسب و کار نتایج حاصل از موتورهای جستجو به معنای سودآوری برای آنها خواهد بود.متا تگ ها فاکتور مهمی در جستجو ما توسط موتورهای جستجو خواهد بود. پس بنابراین در نظر گرفتن اصول آن در طراحی وب سایت بسیار حائز اهمیت است. متاتگ ها اطلاعات پایه ای در خصوص صفحات وب سایت ارائه می نمایند و با ارائه اطلاعاتی به موتورهای جستجو در سئو سایت ما نقش تاثیرگذاری خواهند داشت. معمول ترین انواع متاتگ ها که در صفحات سایت خواهیم دید به صورت زیر خواهد بود.

  • کلمات کلیدی

کلمات کلیدی برای جستجو آسان شما در موتورهای جستجو استفاده می شود. شما می توانید کلماتی که توصیفی از صفحه وب سایت شما باشد را به عنوان کلمات کلیدی صفحه خود انتخاب نمایید. در زیر استفاده از این خصیصه را نشان داده ایم.


<meta name="keywords" content="antivirus Norton AntiVirus Enterprise edition nav AV">

  • Description

Description در واقع توصیفی از صفحه سایت ما خواهد بود که در اختیار موتور جستجو قرار می گیرد..که دو یا چند جمله را برای توصیف صفحه خود درج می نمایید.


<meta name="description" content="Norton AntiVirus Enterprise Edition is the most comprehensive antivirus solution available for businesses">

اغلب وب سایت ها کلمات کلیدی و متاتگ های کلیدی خود را در تگ "http-equiv" می نویسند.


<meta http-equiv="keywords" content="antivirus Norton AntiVirus Enterprise edition nav AV">

اما این فرمت اشتباهی است و فرمت صحیح آن به صورت زیر خواهد بود.


<meta name="keywords" content="antivirus Norton AntiVirus Enterprise edition nav AV">

مهم ترین مسئله در متاتگ ها این موضوع است که متاتگ ها توسط کاربر دیده نمی شوند بلکه مورد کاربرد موتور جستجو و مورد بحث در زمینه بهینه سازی وب سایت خواهد بود.

متا تگ ها با ارائه اطلاعاتی از صفحات وب سایت، به موتورهای جستجو در سئو سایت ما کمک خواهند نمود. در نظر گرفتن اصول آن در طراحی وب سایت بسیار حائز اهمیت است. متاتگ ها توسط کاربر سایت دیده نمی شوند بلکه مورد کاربرد موتور جستجو و مورد بحث در زمینه بهینه سازی وب سایت خواهد بود.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید