با توجه به اهمیت سئو در طراحی سایت، از ابزار گوگل آنالیز می توانید سئو سایت را بررسی نمایید.

 

 

 

 

 


متخصصان وب در مقوله طراحی سایت به دنبال روشی برای بهبود سئو سایت می باشند. اگرچه به سودمند بودن روش استفاده شده اطلاع دقیقی را نخواهند داشت. روش های سومندی وجود دارد که به واسط آنها می توانید به کارایی متد استفاده شده خود کسب اطلاع نمایید. در اینجا ما می خواهیم به آنالیز گوگل در سئو وب سایت بپردازیم و با دنبال نمودن و تحلیل آنالیز گوگل به اطلاعات سومندی دسترسی نمایید.


امروزه با کاربردی روز افزون محیط های مجازی، ورود و گسترش در محیط های آنلاین برای کسب وکارها اهمیت و جایگاه خاص خود را پیدا نمود.ترافیک بالا برای کسب وکارها برابر با سود دهی و درآمد بیشتر خواهد بود. با استفاده از آنالیز گوگل می توان به اطلاعاتی از قبیل منابعی که ترافیک از سمت آن هدایت می شوند. ترافیکی که از سمت موتورهای جستجوگر به سمت وب سایت ما هدایت می شود. برای مثال اگر شما می خواهید ترافیکی که از سمت موتور جستجوگر گوگل به سایت شما هدایت می شوند را بررسی نمایید در لیست چک باکس ها انتخاب نمایید. و به دنبال آن اگر Plot Rows”" را انتخاب نمایید می توانید گراف هایی در این خصوص که نشان دهنده اطلاعات درخور در خصوص ترافیک سایت و سئو می باشد را مشاهده نمایید. اگر نیازمند اطلاعات دقیق تر و جزییات کامل تری می باشید ایکون piechart را انتخاب نمایید.

 

آنالیز سئو برای هر صفحه
اگر شما تصمیم دارید که آنالیز سئو هر صفحه از وب سایت خود را مشاهد نمایید می بایست مراحل زیر را طی نمایید.
Behavior > Site Content > All Pages.
در این تنظیمات شما می توانید ده صفحه از سایت خود را به ترتیب رنکینگ و ترافیک مشاهده نمایید.

متخصصان وب در مقوله طراحی سایت به دنبال روشی برای بهبود سئو سایت می باشند. با استفاده از آنالیز گوگل می توانید به اطلاع سودمندی در خصوص سئو وب سایت خود دست یابید. شما می توانید خواهید ترافیکی که از سمت موتور جستجوگر گوگل به سایت شما هدایت می شوند را بررسی نمایید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید