الگوریتم پاندا گوگل در سئو سایت تاثیرگذار است.

الگوریتم پاندا گوگل تغییری در الگوریتم رنکینگ نتیجه جستجو می باشد که در February 2011 انتشار یافت. هدف این الگوریتم پایین آوردن رنکینگ سایت های با کیفیت پایین تر و ضعیف تر، و در مقابل آن بالا بردن سایت های قوی تر و دارای کیفیت بالاتر در نتیجه جستجو گوگل می باشد. پس از به روز رسانی این الگوریتم بسیاری وب سایت ها و وب مسترها تلاش خود را برای رعایت قوانین کپی رایت و نیز فراهم نمودن محتوای تازه و بدون کپی جلب نمودند، بدین منظور که رنکینگ خود را در صفحه نتیجه جستجو افزایش دهند و در ادامه آن نقش مثبت بر سئو وب سایت خود ایفا نمایند..

الگوریتم پاندا پس از اولین انتشار خود، چندین تغییر دیگر نیز در آن صورت گرفت. گوگل پیشنهاداتی را برای ارزیابی شخصی از کیفیت وب سایت ها در نظر گرفت و لیستی از 23 آیتم موثر در خصوص جواب به این سوال که " چه فاکتورهایی در کیفیت سایت تاثیر گذار خواهد بود؟" را فراهم نمود.

  • فاکتورهای رنکینگ

گوگل پاندا در واقع فیلترینگی می باشد که سایت های ضعیف را از سایت های قوی، با استفاده از رنکینگ متمایز می نماید. گوگل پاندا در رنکینک کل وب سایت تاثیرگذار خواهد بود و در ترافیک سایت تاثیر خود را برجا می گذارد. در March 2012 به روز رسانی در الگوریتم پاندا گوگل در حول این موضوع بوده است که سایت هایی که دارای محتوای کپی شده می باشند تاثیر منفی در رنکیگ وب سایت خود بر جا خواهند گذاشت و گوگل این هشدار را به دارنده سایت در طراحی سایت خود گوشزد نمود. محتواهایی که به طور برجسته تر از دیگر محتواهای موجود در دیگر وب سایت ها باشند به طور قطع رنکینگ بالاتری را به دنبال خواهند داشت. فلذا رعایت این نکته در طراحی وب سایت بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

گوگل پاندا در واقع فیلترینگی می باشد که سایت های ضعیف را از سایت های قوی، با استفاده از رنکینگ متمایز می نماید. . محتواهای برجسته تر به طور قطع رنکینگ بالاتری را خواهند داشت که در ادامه آن نقش مثبت بر سئو وب سایت خود ایفا می نمایند. فلذا رعایت این نکته در طراحی  سایت بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید