الگوریتم مرغ مگس خوار تغییری در طراحی سایت و سئو ایجاد ننموده است بلکه تنها اهمیت محتوا را پررنگ نمود.

گوگل در  2013 September 26 الگوریتم جدید خود که بیش از 90 درصد در نتیجه جستجو تاثیر می گذارد را انتشار نمود که آن را الگوریتم مرغ مگس خوار نامید. بسیاری از صاحبان کسب و کار به جهت ایجاد این تغییر، آشفته گردیدند

الگوریتم مرغ مگس خوار موجب می شود که گوگل به نحوه بهتری، منطق جستجوی خود را اجرا نماید. با بهره گیری از این الگوریتم، گوگل می تواند به درخواست های طولانی تر به نحوه بهتری پاسخ دهد پس بنابراین برخی صفحات وب سایت این شانس را دارند که برای درخواست خاصی با توجه به محتوای صفحات سایت به نمایش گذاشته شوند.

پس بر مبنای این تغییر ایا در طراحی وب سایت می بایست نگران مبحث سئو سایت خود باشیم؟ در پاسخ می توان اینطور بیان نمود که خیر. الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل فاکتورهای مختلف را با هم در می آمیزد تا ارتباط میان صفحه وب سایت را با درخواست کاربر دریابد. دانستن نحوه عملکرد گوگل کمک می نماید تا در جستجو گوگل خود را بهبود ببخشید.

الگوریتم مرغ مگس خوار بزرگترین به روز رسانی در جستجو گوگل از سال 2010 می باشد. جستجو مکالمه ای و زبان عامیانه و جستجوی گرامری به منظور جستجو درخواست ها،  ویژگی های در نظر گرفته شده در این الگوریتم می باشد. معنی و مفهوم کلی جملات و مکالمه به جای در نظر گرفتن کلمات کلیدی تنها، تغییر ایجاد شده بر مبنای این الگوریتم می باشد.

تمامی مواردی که قبل از به روز رسانی این الگوریتم، اعمال می شد همچنان اثرگذار خواهند بود.

  • محتوای با کیفیت و مرتبط همچنان به عنوان قلب سئو  می باشد.
  • بک لینک های قانونی همچنان ارزشمند می باشند.
  • در استفاده و درج کلمات کلیدی در طراحی سایت می بایست توجه خاص گردد.

 

تنها مبحث قابل تامل در الگوریتم مرغ مگس خوار، اهمیت معنا در محتوا و نیز تغییری که در درک معنایی درخواست کاربران صورت گرفته است می باشد. الگوریتم مرغ مگس خوار عادت پیشین جستجو، که بر اساس کلمات کلیدی درج شده توسط کاربر به نمایش صفحات می پرداخت را مورد تحول خود قرار داد.

 

تنها مبحث قابل تامل در الگوریتم مرغ مگس خوار، اهمیت معنا در محتوا و نیز تغییری که در درک معنایی درخواست کاربران صورت گرفته است می باشد. بر منبای این تغییر نگران خاصی در طراحی سایت و یا در مبحث سئو سایت بوجود نمی آورد بلکه اهمیت محتوای صفحات سایت را پررنگ تر می نماید و نیازی به تغییر در طراحی وب سایت خود نمی باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید