سئو برای سایت های تجارت الکترونیک ضروری می باشد.

 

امروزه در نظر گرفتن جهانی بدون اینترنت و قابلیت های آن تصوری دور از ذهن می باشد. تجارت الکترونیک، برای مثال مبحثی می باشد که تغییر فراوانی در روش خرید افراد بوجود آورده است وبه مانند انقلابی در صنعت خرید و روش خرید افراد می باشد.

هنگامی که کلمه تجارت الکترونیک به زبان می آید ناخداگاه سایت آمازون به ذهن می آید که یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهت خریداری کتاب می باشد. تعداد کتاب هایی که در این فروشگاه هرروزه خریداری می باشد واحدی تعجب برانگیز است که این سایت را به عنوان یکی از قدرتمندترین وب سایت ها در مبحث تجارت الکترونیک معرفی می نماید. Wal-Mart  نیز از جمله وب سایت های قدرتمند در زمینه تجارت الکترونیک می باشد و درآمدی که از این وب سایت ها به دست می آید واحدی قابل توجه توجه می باشد.که بیانگر موفقیت این سایت ها در طراحی سایت و نیز پیشرفت آنها در مبحث تجارت الکترونیک می باشد.

دلایل متفاوتی برای طراحی وب سایت با قابلیت تجارت الکترونیک وجود دارد مانند فروش محصولات و کالاهای تولیدی کسب وکار خود. اما تمامی این موارد حول افزایش ترافیک وب سایت شما می باشد. البته این بدان معنا نیست که تنها به این تصور باشید که افراد را به وب سایت خود هدایت نمایید بلکه رغبتی برای خرید آنها از سایت خود ایجاد نمایید.

سئو بخش اساسی در موفقیت سایت تجارت الکترونیک می باشد. استراتژی سئو می بایست متناسب با محیط رقابتی صنعت باشد. استراتژی سئو وب سایت در محیط تجارت الکترونیک به مانند استراتژی در دیگر وب سایت ها می باشد اما در برخی موارد تنها متفاوت عمل می نماید.

 

کلمات کلیدی با سئو رابطه تنگاتنگی دارد. وقتی فردی در محیط انلاین جستجو می نماید با استفاده از کلمات کلیدی به جستجو در موتورهای جستجو می پردازد پس بنابراین کلمات کلیدی فاکتور اصلی در سئو سایت می باشد. اگر از کلمات کلیدی به طور نامناسبی استفاده نمایید مانند اینکه در لینک دهی آدرس لینک با anchor text تناسبی نداشته باشد در اینصورت موجب اسیب رسانی به کلمات کلیدی شما می شود.

در سایت های تجارت الکترونیکی موارد دیگری نیز وجود دارد که می بایست در نظر گرفته شوند. شما می بایست به کلمات کلیدی و نیز برند شرکت نیز توجه شود. به عبارتی با استفاده از یک کلمه کلیدی به یک صفحه از سایت لینک دهی نمایید و این اصل را در تمام محیط وب رعایت نمایید. در نظر گرفتن این اصل در مبحث تجارت الکترونیکی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مطلب دیگری که می بایست در استراتژی سئو رعایت نمایید استفاده از محتوای یکتا در صفحات وب سایت می باشد. موتورهای جستجوگر در نتیجه این عمل، رنکینگ بالاتری را به شما اختصاص خواهند داد که در سئو وب سایت شما تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین  URL سایت نیز بسیار مهم خواهد بود.استفاده از دامینی که مرتبط به صنعت و کسب وکار شما باشد در تجارت الکترونیکی شما حائز اهمیت می باشد. اغلب کاربران تمایلی ندارند وب سایت هایی با URL مشکوک را باز نمایند.رعایت تمامی این موارد در طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی بسیار پراهمیت می باشد.

 

برای طراحی سایت با قابلیت تجارت الکترونیک می تواند به دلایل بسیاری مانند فروش محصولات و کالاهای تولیدی کسب وکار باشد. اما تمامی این موارد حول افزایش ترافیک وب سایت شما می باشد. سئو بخش اساسی در موفقیت سایت تجارت الکترونیک می باشد که شامل رعایت نکات ریزی می باشد که در طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی بسیار پراهمیت می باشد.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید