رعایت موارد امنیتی در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است و در سئو سایت تاثیرگذار می باشد.

هکرها همیشه با استفاده از تکنیک ها روش های نفوذ سعی در شکستن موارد امنیتی و دستیبابی به اطلاعات حساس کاربران را دارند. دسترسی به اطلاعات کاربری و یا حساب کاربری موارد امنیتی قابل توجهی است که در طراحی سایت می بایست توجه گردد.

Cross-site Scripting) XSS  یا CSS) یکی از مهم ترین تکنیک های هکرها به منظور نفوذ می باشد. براساس آماری که در سال 2011 گرفته شده است XSS  و تزریق کدهای  SQL از پرکاربردترین تکنیک های نفوذ بوده است.تکنیک XSS دسترس پذیری سایت را مورد حمله قرار می دهد. Cross-site Scripting این اجازه را به هکرها می دهد که کدهای خرابکار VBScript, ActiveX, HTML,  و یا Flash را به وب سایت وارد نماید. با استفاده از تکنیک های CSS ، هکرها قادر به دسترسی، تغییر و یا دزدین اطلاعات خواهند بود.

 

هکرها در بخش هایی که نیاز به ورود اطلاعات از سمت کاربر در طراحی سایت تعبیه شده است میتوانند کدهای خرابکار خود را به منظور دستیابی به اطلاعات مورد نظر خود وارد نمایند. رعایت نکان امنیتی به منظور جلب نظر کاربر بسیار حائز اهمیت می باشد. در غیر اینصورت کاربران با عدم اطمینان رو به رو خواهند شد و سایت شما را ترک می نمایند که در سئو سایت شما تاثیرگذاری منفی خواهد داشت. 

هکرها همیشه با استفاده از تکنیک ها روش های نفوذ سعی در شکستن موارد امنیتی وب سایت می باشند.دسترسی به اطلاعات کاربری افراد، موارد امنیتی قابل توجهی است که در طراحی سایت می بایست توجه گردد. در غیر اینصورت کاربران با عدم اطمینان رو به رو خواهند شد و سایت شما را ترک می نمایند که در سئو سایت شما تاثیرگذاری منفی خواهد داشت. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید