طراحی سایت فروشگاهی با HikaShop علاوه بر راحتی و زیبایی مورد توجه کاربر قرار می گیرد.

 

در طراحی سایت فروشگاهی می توان از قالب های مختلف استفاده نمود HikaShop قالب فروشگاهی سازگار با جوملا می باشد که می توان به راحتی از طریق موتورهای جستجو دسترسی یابید. قالب های مختلف HikaShop و در استایل های مختلف به منظور انجام تراکنشات تجارت الکترونیکی در طراحی وب سایت توسعه یافته شده است. قالب HikaShop این امکان را فراهم می آورد که فروشگاه آنلاین با توجه به دسته بندی های صورت گرفته برای محصولات در سایت مدیریت شود. قالب های بهینه شده برای HikaShop زیاد نمی باشند اما می توان یکی از بهترین ها را در برای طراحی سایت فروشگاهی خود  انتخاب نمود.
در اینجا برخی از قالب های فروشگاهی HikaShop را که در طراحی سایت بیشترین کاربر را دارا می باشند معرفی می نماییم.

 

  • JM Creatrix by JoomlaMan

این قالب منظور طراحی وب سایت فروشگاهی شیک و حرفه ای مناسب می باشد. این قالب با نسخه های 2.5 و 3 جوملا سازگار می باشد که در چارچوب Bootstrap اجرا می شود و در 8 رنگ طراحی شده است.

 

  • Ignite by JoomlaBamboo

این قالب طراحی سایت تجارت الکترونیکی عالی را فراهم می آورد و تجربه خوبی در برای کاربر در خرید آنلاین از وب سایت شما برجا خواهد گذاشت که تاثیر مثبتی بر سئو سایت شما خواهد داشت.

 

  • StoreFront by Gavick

نقطه تمایز و برجستگی خاص این قالب فراهم نمودن سرعت بالا برای کاربران در وب سایت فروشگاهی شما می باشد. کاربران تمایل دارند پروسه خرید آنلاین خود را با سرعت انجام دهند. توجه به نظر و تمایل کاربران سایت در سئو وب سایت شما اثرگذار می باشد.

 

  • RN Shop by RCA Theme

اگر قالب قدرتمند با استایل زیبا برای طراحی سایت فروشگاهی خود در نظر داریم این قالب را به شما پیشنهاد می نمایم. این قالب ریسپانسیو بودن را نیز تحت پوشش قرار داده است و برای فروش محصولات فیزیکی در سایت و همچنین کالاهای دیجیتال و دانلودی مناسب می باشد.


قالب های دیگری نیز برای طراحی وب سایت فروشگاهی به واسط HikaShop وجود دارد که بسته به نیاز وب سایت شما و سلیقه می توانید انتخاب نمایید

 

در طراحی سایت فروشگاهی می توان از قالب های مختلف استفاده نمود HikaShop قالب فروشگاهی سازگار با جوملا می باشد. قالب های مختلف HikaShop و در استایل های مختلف به منظور انجام تراکنشات تجارت الکترونیکی در طراحی وب سایت توسعه یافته شده است. توجه به نظر و تمایل کاربران سایت در سئو وب سایت شما اثرگذار می باشد.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید