ساختار لینک دهی در طراحی سایت و سئو سایت

ساختار لینک دهی طراحی سایت ارزش بسیار زیادی در سئو سایت خواهد داشت. ساختار لینک دهی می تواند بصورت داخلی و خارجی فراهم شود. حال در نظر داشتن نکاتی خاص در ساختار لینک دهی اثرگذاری هرچه بیشتر لینک ها در سئو سایت را منجر خواهد شد. متن انتخاب شده در لینک ها، را متناسب با کلمه کلیدی در نظر گرفته شده در طراحی وب سایت انتخاب نمایید. در ادامه به توضیحی در خصوص ساختار لینک دهی در طراحی سایت می پردازیم.

 

لینک دهی داخلی در طراحی سایت

لینک دهی داخلی میان مطالب در مفهوم مرتبط نمودن صفحات طراحی وب سایت به یکدیگر می باشد. محتوای فراهم شده در طراحی سایت می بایست در حول کلمات کلیدی سایت باشند که با لینک دهی به واسط کلمات کلیدی می توانید اثربخشی این امر را افزایش دهید. مطالب و عناوین سایت را در ارتباط با کلمات کلیدی انتخاب نمایید

 

لینک دهی خارجی در طراحی سایت

لینک دهی خارجی یا همان بک لینک در مفهوم لینک سازی خارجی سایت می باشد که می تواند کلمات کلیدی سایت را به صورت خارجی لینک سازی نماییم. لینک سازی خارجی طراحی سایت بسیار قدرتمند تر از لینک دهی داخلی عمل می نماید و می تواند در سئو سایت بسیار اثرگذار باشد. این لینک دهی خارجی می تواند در فروم ها، کامنت و نظرات در دیگر وب سایت ها و یا گذاشتن خبر و مطلب در دیگر طراحی وب سایت ها انجام پذیرد بدین واسط برای درج نمودن لینک های بیشتر در طراحی سایت خود تلاش نمایید. این لینک دهی خارجی می بایست با انتخاب کلمات کلیدی طراحی سایت انجام پذیرد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید