وب مستر در سئو طراحی سایت و سئو سایت

 

 

 

 

وب مستر ابزار انالیزگر سئو قدرتمندی می باشد که می تواند عملکرد طراحی سایت را مورد تحلیل قرار دهد. ابزار وب مستر تحلیلی از وضعیت جستجو، ترافیک سایت، مشکلات موجود در صفحات طراحی وب سایت و غیره را که فاکتورهای سئو سایت می باشند را فراهم می آورد. آشنایی با ابزار وب مستر می تواند کمک بسیاری در جهت عملکرد بهینه سازی سایت اعمال نماید. در ادامه به بیان نکاتی که می بایست در وب مستر در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد خواهیم پرداخت.

 

تنظمیات وب مستر در طراحی سایت

در گام اول می بایست به آدرس گوگل وب مستر ورود نمایید که بدین منظور با آدرس جیمیل خود در وب مستر اکانت ایجاد می نمایید. در گامی بعد نام دامین طراحی سایت خود را درج می نمایید و پس از آن کد تگ html به منظور درج در صفحه طراحی وب سایت نمایش داده خواهد شد که با درج کد می توانید طراحی سایت خود را تصدیق یا بعبارتی در گوگل وب مستر Verify نمایید. پس از انجام این مراحل حال خواهید توانست عملکرد سئو سایت خود را مشاهده نمایید.

 

ایندکس صفحات در گوگل وب مستر

می توانید از گوگل وب مستر درخواست نمایید تا صفحات طراحی سایت شما را ایندکس نمایند. بدین منظور می بایست آدرس url صفحه طراحی وب سایت خود را در بخش   Crawl و سپس در بخش Fetch as Google درج نمایید و پس از کلیک بر Submit to Index صفحه طراحی وب سایت خود را برای ایندکس نمودن توسط گوگل فراهم می نمایید.

 

Crawl Errors در وب مستر

Crawl Errors می تواند آماری از وضعیت کاوش هایی که گوگل در صفحات طراحی سایت شما یافت نموده است را مشاهده نمایید.  مشکل صفحه 404 در طراحی سایت، مشکل 500 سرور و دیگر مشکلات در کاوش صفحات طراحی وب سایت شما در این بخش قابل رویت می باشد و تحلیل مناسبی از وضعیت بهینه سازی سایت و سئو سایت خود خواهید داشت.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید