افزودن گوگل Translate به طراحی سایت مراحل انجام

 

 

 

 

ممکن است شما در طراحی سایت خود نیازمند درج گوگل Translate به منظور انجام ترجمه آنلاین برای کاربران خود باشید. .گوگل Translateسایت ترجمه آنلاین قدرتمندی می باشد که متن کاربر را می تواند به زبان های مختلف ترجمه نماید. درج این قابلیت در طراحی وب سایت خود موجب جلب ترافیک و کاربر به سمت طراحی سایت می شود که در سئو سایت موثر خواهد بود.

 

مراحل نصب گوگل Translate در طراحی سایت

در اولین گام به آدرس زیر مراجعه نمایید و با اکانت گوگل خود وارد شوید.

https://translate.google.com/manager/website

در گامی بعد آدرس طراحی سایت خود را با کلیک بر روی ایکن مرتبط درج نمایید و همچنین زبان های مختلف را که درنظر دارید در طراحی سایت شما موجود باشد را انتخاب نمایید.

در گامی بعدی مشخص می نمایید که آیا می خواهید به تمامی زبان های موجود پروسه ترجمه صورت گیرد یا تنها به زبان انتخابی خود قابلیت ترجمه آنلاین را در طراحی سایت خود فراهم نمایید. در کادر بعدی فرمت نمایش صفحه ترجمه را که به صورت عمودی و یا افقی باشد را انتخاب می نماید. پس از اتمام این مراحل می توانید کد خود را دریافت می نمایید. کد دریافتی شما شامل دو خط کد می باشد که در ادامه می بایست اولین خط کد دریافتی خود را در صفحه اصلی طراحی وب سایت خود درج نمایید و خط دوم کد را در بخشی از صفحه که در نظر دارید پنل ترجمه آنلاین شما موجود باشد.

به راحتی با طی نمودن پروسه بالا می توانید قابلیت ترجمه آنلاین را در صفحه طراحی سایت خود درج نماید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید