فاکتورهای سئو در طراحی سایت چیست

 

فاکتورهای سئو با ارزشمندی های مختلف از لحاظ تاثیرگذاری در نظر گرفته می شوند. اگرچه فاکتورهای بسیاری در سئو سایت وجود دارد اما این فاکتورها از ضریب تاثیرگذاری یکسانی در طراحی سایت برخوردار نمی باشند. ممکن است در نظر گرفتن یکی از فاکتورهای سئو تاثیرگذاری خاص خود را نسبت به رعایت دیگر فاکتور در طراحی وب سایت شما بگذارد. در ادامه به بیان فاکتورهای سئو و سطح اثرگذاری هر یک می پردازیم.

 

فاکتورهای نام Domain

در خصوص فاکتورهایی که از نام دامین نشئت می گیرند می توان عمر دامین را بیان نمود که اکثرا مورد توجه قرار نمی گیرد وجود نام کلیدی در نام دامنه، تاریخ انتقضا دامین، کوتاه بودن نام دامین و رتبه اعتماد دامین می تواند تمامی فاکتورهای اثرگذار سئو باشند.  Page Rank دامین نیز فاکتور بسیار اثرگذاری در رنکینگ سایت شما خواهد بود. پارک نمودن دامنه و یا ریدایرکت نمودن نیز اثرگذاری منفی برای سئو سایت خواهد داشت.

 

محتوا در seo

همواره از اثرگذاری محتوا در سئو صحبت به عمل آمده است. اینکه محتوای جدید و غیر کپی شده و نیز متناسب با کلمات کلیدی طراحی سایت خود به صورت منظم انتشار دهید و همچنین این موضوع که موضوعات جدید و کلمات جدید را در در محتوا ایجاد نمایید نیز اثرگذاری بسیاری دارد. محتوای مشابه که به واسط دسترسی از طریق چند url ایجاد می شود اثرمنفی بسیاری خواهد داشت.

 

تعداد صفحات در سئو

وجود تعداد صفحات بیشتر در طراحی سایت می تواند فاکتوری اثرگذار در سئو سایت باشد. از درج محتوای بسیار طولانی در یک صفحه جلوگیری نمایید و صفحات بیشتر با محتوای مناسب را ایجاد نمایید. البته حجم محتوای موجود در صفحات طراحی وب سایت را در نظر بگیرید. تعداد 300 کلمه تا 500 کلمه اغلب محتوای مناسب برای هر صفحه طراحی سایت خواهد بود.

 

تاثیر سرور در سئو

امنیت تامین شده از سمت سرور که از هک شدن طراحی سایت جلوگیری نماید و عدم قطع و وصل شدن سرور می تواند فاکتوری بسیار اثرگذار در سئو باشد. داشتن پروتکل امنssl در طراحی سایت فروشگاهی  فاکتور مثبت دیگری می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید