الگوریتم های گوگل در سئو طراحی سایت چیست

 

 

 

 

الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر و به روز رسانی می باشد و با تغییرات خود اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت را مورد تحول خود قرار می دهد. گوگل همواره تلاش خود را می نماید تا بهترین نتایج از طراحی سایت ها را به نمایش بگذارد. الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار، کبوتر سفید و غیره تمامی در جهت نمایش بهترین رنکینگ از طراحی وب سایت ها می باشد.

 

سئو و الگوریتم های گوگل

گوگل هیچگاه الگوریتم خود را به طور شفاف بیان نمی نماید و افراد با توجه به تجربیات و یافته های خود به ارائه جزییاتی از الگوریتم های گوگل و به روز رسانی هایی که صورت می گیرد می پردازد. در الگوریتم های جدید گوگل محتوا ارزشی پررنگ تر را به خود گرفته است و اثر خرید لینک کم رنگ تر شده است و طراحی وب سایت هایی که تنها به واسط خرید لینک گاهگاهی را پیدا نموده اند با افت شدید در رنکینگ روبه رو شده اند. اما نکته ای که همواره می بایست در نظر داشت این است که اصول پایه های سئو در الگوریتم های گوگل اغلب یکسان می باشد اما در به روز سانی های گوگل همواره ضریب درنظر گرفته شده برای متریک سئو وب سایت در حال تغییر می باشد.

 

به روزسانی الگوریتم های گوگل در سئو

الگوریتم های گوگل همواره در حال به روز رسانی می باشد اما نکته ای که قابل توجه است این می باشد که این الگوریتم گوگل در سئو مکمل یکدیگر می باشند و در نقطه مقابل یکدگیر قرار نمی گیرد. حال سوالی که مطرح می شود این است که این الگوریتم ها در زبان فارسی با چه مدتی پیاده سازی و اجرا می شود. سئو و بهینه سازی سایت معنایی که با درنظر گرفتن محتوا و مفهوم مطالب می باشد اکنون در زبان انگلیسی در الگوریتم های گوگل پیاده سازی می شود که در آن تنها به درج کلمات کلیدی اکتفا نمی نمایند. اما این الگوریتم در زبان فارسی هنوز جایگاه خود را نیافته است.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید