سئو طراحی سایت برای مبتدی

سئو طراحی سایت برای افراد مبتدی شامل عنوانی با مجموعه ای از نکات سئو سایت است که در جهت پروسه بهینه سازی سایت قرار میگیرد. نکات سئو on-apge  و off-page آیتم هایی است که از شروع پروسه سئو سایت تا انتها قرار می گیرد. نکات سئو محتوا ، URL صفحات طراحی وب سایت ، فایل sitemap ، htaccess،  robotst.txtمواردی است که می بایست در پروسه سئو سایت تنظیمات گردند.

 

URL بهینه شده در سئو طراحی سایت

آدرس URL صفحات طراحی سایت در حالت بهینه می بایست تا حد ممکن کوتاه ، دربردارنده کلمات کلیدی و مرتبط با هدف ایجاد صفحه طراحی سایت انتخاب شود. وجود کلمات کلیدی در آدرس URL و به قولی خوانا بودن آدرس URL صفحات طراحی سایت کمکی در جهت رنکینگ صفحات طراحی وب سایت شما خواهد بود.

 

سئو محتوای طراحی سایت

سئو محتوا می تواند دربردارنده نکات ریز و درشت بسیاری باشد که با لحاظ نمودن آنها می توانید در جهت تقویت رنکینگ طراحی سایت خود و یا همان سئو سایت گام موثری را بردارید.درج کلمات کلیدی در محتوای موجود در صفحات طراحی سایت، استفاده از تگ های H1 H2 H3 H4 و غیره ، درج تگ توضیحات ، لحاظ نمودن کلمات کلیدی در محتوا تمامی فاکتورهایی است که به عنوان سئو محتوا شناخته می شود و اثرگذاری شایانی در بهینه سازی سایت خواهد داشت.

 

لینک دهی داخلی و خارجی در سئو

لینک دهی داخلی به واسط کلمات کلیدی موجب افزایش سطح دسترسی صفحات طراحی سایت خواهد شد و همچنین اثرگذاری مثبتی را در سئو سایت خواهد داشت. لینک گذاری خارجی در حکم اعتباردهنده به صفحات طراحی وب سایت می باشد که تلاش در جهت افزایش تعداد لینک های خارجی یا همان بک لینک ها ارتباط مستقیمی را در رنکینگ طراحی سایت شما خواهد داشت. گرفتن لینک از طراحی سایت های همکار و در زمینه کاری مرتبط اثرگذاری بهتری را خواهد داشت.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید