لینک سازی خوب و بد در سئو طراحی سایت

لینک سازی خوب و بد به چه معناست و آیا لینک سازی خارجی می تواند منجر به تاثیر گذاری منفی در سئو سایت و بهینه سازی وب سایت شود.  لینک سازی خارجی طراحی سایت که با درج لینک در دیگر طراحی وب سایت ها ایجاد می شود موجب اعتباردهی مثبت به طراحی سایت می شود و در رنکینگ و مبحث سئو سایت اثرگذاری مثبتی را خواهد داشت. در به روز رسانی های الگوریتم گوگل کیفیت لینک از تعداد و حجم لینک اثرگذاری بیشتری را اجرا می نماید.

 

 

لینک سازی طبیعی در سئو سایت

 

لینک سازی و لینک بیلدینگ طبیعی موثرترین اصول ایجاد لینک می باشد. ایجاد لینک در انواع مختلف و با در نظر گرفتن سیر لینک سازی و لینک بیلدینگ که ایجاد می شود روال طبیعی ایجاد لینک می باشد. برجا گذاشتن لینک فالو در دیگر طراحی سایت ها، انتشار خبر و برجا گذاشتن لینک طراحی وب سایت خود در آن ، برجا گذاشتن لینک نوفالو و فالو در کامنت و فروم ها نیز موجب نمایش فرمت طبیعی از لینک سازی می شود.

 

 

لینک سازی بد در سئو طراحی سایت

 

لینک سازی بد که در سئو سایت و مبحث بهینه سازی سایت تاثیر منفی را برجا گذارد چگونه حاصل می شود. برجاگذاشتن لینک های بی کیفیت در حجم زیاد و به صورت یکباره و یه روزه بدترین فرمت لینک سازی می باشد زیرا که لینک ها موجب انتقال اعتبار خواهند شد. حال اگر حجم زیادی لینک را به صورت یکباره ایجاد نماییم که اغلب با خرید بک لینک بی کیفیت است اثرگذاری بسیار منفی را در سئو سایت خواهد داشت. همچنین اگر درصد بسیار بالایی از لینک های طراحی سایت شما نوفالو باشد و تنها تعداد اندکی لینک فالو داشته باشید این نیز موجب سئو منفی به واسط لینک سازی خواهد شد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید