چرا در بازاریابی آینده طراحی سایت ضروری است؟

برخی کسب وکارها این تصور را دارند که طراحی سایت عامل هزینه برداری است که کارایی چندانی را در برای کسب وکار ندارد و یا نیز برخی دیگر از کسب و کارها طراحی وب سایت را به عنوان بستری برای درج اطلاعات و اطلاع رسانی می دانند. تجارت الکترونیکی مفهومی است که کارایی طراحی وب سایت را مورد تمرکز خود قرار داده است.

 

 

بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت

 

با گسترش بکارگیری از اینترنت طراحی وب سایت و در نظر گرفتن المان های بازاریابی اینترنتی مانند سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. کسب وکارها محیط مجازی و اینترنت را فضای مناسبی برای رقابت و کسب سودآوری شناختند. از این رو به طراحی سایت و کارکردهایی که می تواند داشته باشد توجه نموند. موتورهای جستجو مانند گوگل ابزار قدترمندی در هدایت کاربران به سمت طراحی سایت ها می باشند و حال در نظر گرفتن اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت می تواند موجب افزایش درصد نمایش در موتور جستجو شود که در نتیجه امر افراد به واسط سرچ کلمه کلیدی به طراحی وب سایت شما هدایت می گردند. ورود هر کاربر به طراحی وب سایت شما می تواند فرصتی برای کسب سود و گرفتن سرویس باشد.

 

 

ویدیو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی

 

ویدیو مارکتینگ المان قدرتمندی در تقویت بازاریابی اینترنتی و نیز برندینگ می باشد. درج لینک طراحی سایت و نیز سرویس های شما می تواند افراد را از خدمات شما مطلع نماید. جمله تبلیغاتی که در راستای برندسازی مطرح می گردد نیز می تواند در فایل ویدیو مارکتینگ درج گردد که در نتیجه گامی فراتر از بازاریابی اینترنتی خواهد بود و موجب تقویت برندینگ شود. نرم افزارهای متعددی که دارای قالب آماده در این زمینه می باشد می تواند ایجاد فایل ویدیوای را به آسانی میسر نماید.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید