نکات در خصوص انتخاب هاستینگ

 انتخاب هاستینگ و هاست برای طراحی سایت به دلیل پشتیبانی سرور ، پهنای باند ، امنیت دیتا بیس بسیار حائز اهمیت می باشد بطوریکه در سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز اثرگذار می باشد. قطع و وصلی سرور یکی از مشکلاتی است که برخی طراحی سایت ها با آن مواجه می باشند و پشتیبانی آنلاین می تواند در صورت وجود مشکل به رفع آن اقدام نماید. در ادامه نکاتی که در خصوص هاستینگ مورد توجه قرار می گیرد را بیان می نماییم تا در زمان طراحی سایت خود بدان توجه نمایید.

 

کنترل پنل: کنترل پنل محیطی است که در آن می توانید طراحی سایت خود را بر روی وب سرور بهینه نمایید. اجازه تغییرات در کنترل پنل به واسط هاستینگ انجام می پذیرد.

 

فضای هاست: فضایی که برای هاستینگ در نظر گرفته می شود که براساس نیاز و خواسته شما تخصیص می یابد.

 

پهنای باند: پهنای باند ، میزان داده ایست که فرستاده و دریافت می گردد. پهنای باند برای اینکه کاربران بتوانند وارد طراحی سایت شما شوند الزامی است. اگر پهنای باند شما کم باشد ممکن است کاربران نتوانند وارد طراحی وب سایت شما شوند.

 

حساب ایمیلی: شما می توانید ایمیل را براساس دامنه ایجاد نمایید. ایجاد ایمیل در تعداد خاص و یا نامحدود می تواند یکی از قابلیت های قابل ارائه با هاستینگ باشد.

 

دیتابیس : دیتابیس یکی از اجزای اصلی در پکیج دیتابیس می باشد. در دیتابیس تمامی اطلاعات طراحی سایت شما قرار دارد.

 

ایجاد ساب دامنه نیز امکانی است که  در کنترل پنل هاست امکان پذیر می باشد. تنظیمات و آیتم های ذکر شده مواردی است که در است میسر می باشد. اطلاعات فنی از هاستیگ و اتصال به سرور برای مراکز پشتیبانی کننده هاست ضروری می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید