چگونه سئو سایت خود را حفظ نماییم؟

 

 

 

 

 

سئو سایت پروسه ای همیشگی و متداوم است بدین معنا که پس از آنکه طراحی سایت شما در کلمه کلیدی منتخبی شما در صفحه اول قرار گرفت و رنکینگ بالایی را بدست آورد می بایست برای اقداماتی را به طور منظم انجام دهید تا طراحی وب سایت شما در صفحه اول باقی ماند و یا رنکینگ بالاتری را به مرور زمان بدست آورد. این تصور را ننمایید که چون طراحی وب سایت شما در کلمه کلیدی در صفحه اول و یا نفر اول قرار دارد در همین موقعیت باقی خواهد ماند. رقابت در میان طراحی سایت ها متناسب با کلمه کلیدی شما متغییر می باشد و متناسب با سختی و سطح رقابت طراحی سایت ها در کلمه کلیدی خاص می بایست اقداماتی را اعمال نمایید تا سئو سایت و بهینه سازی سایت خود را حفظ نمایید. این اقدامات در راستای سطح رقابت در درجه کمتر و بیشتر قرار می گیرد. در ادامه بیان خواهیم نمود که پس از انجام پروسه سئو سایت چه اقداماتی را انجام دهید تا سئو وب سایت شما در صفحه اول باقی بماند و یا به مرور زمان رنکینگ بالاتری را نیز کسب نماید.

 

 

تولید محتوا در طراحی سایت

 

محتوا فاکتور بسیار مهمی در جذب کاربر می باشد. تهیه به روترین مطالب و عناوین در حوزه کسب و کار شما موجب خواهد شد که ترافیک به سمت طراحی سایت شما هدایت شود و نیز طراحی وب سایت شما با عناوین و تیترهای مختلف در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شود. لیستی از جدیدترین عناوین حوزه کاری خود را تهیه نمایید و کلمات کلیدی خود را در آن درج نمایید. بدست آوردن رنکینگ در عناوینی که تمامی در حوزه کلمه کلیدی خاصی باشد می تواند بهینه سازی وب سایت شما را در کلمه کلیدی اصلی تقویت نماید.

 

 

لینک خارجی در طراحی وب سایت

 

لینک سازی خارجی نیز موجب اعتبار بخشیدن به طراحی سایت شما می شود. محتوای درج شده در طراحی وب سایت خود را در فروم ها ، شبکه های اجتماعی انتشار دهید و لینک آن را نیز درج نمایید تا کاربران را به سمت طراحی وب سایت خود هدایت نمایید. 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید