الگوریتم پاندا گوگل و اثرات آن

 

الگوریتم پاندای گوگل در به روز رسانی اخیر خود نتایج جستجو و رنکینگ بسیاری از طراحی سایت ها را تغییر داده است بطوریکه محتوا و تولید محتوای با کیفیت به عنوان ملاکی مورد توجه در اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت قرار می گیرد. تولید محتوا بصورت منظم و در عناوین روز می تواند طراحی سایت شما را در بسیاری از تیترها و موضوعات به نمایش گذارد.

 

اثر الگوریتم پاندا

 

الگوریتم پاندا کیفیت محتوای درج شده در طراحی وب سایت را مورد بررسی قرار می دهد. عدم کپی بودن محتوای درج شده در طراحی سایت شما ، انتشار منظم محتوا ، حجم محتوا و تعداد کلمات آن ، وجود داشتن کلمات کلیدی تمامی مواردی است که در کیفیت محتوا مورد بررسی قرار می گیرد و به عنوان فاکتوری در الگوریتم پاندا قرار می گیرد. حال فاکتورهایی که در الگوریتم پاندا مورد بررسی قرار می گیرد را بیان می نماییم.

 

حجم محتوا

 

حجم محتوا و تعداد کلمات آن فاکتور موثری در کیفیت محتوا می باشد. تعداد کلمات محتوا از 300 کلمه به بیشتر می تواند حجم مناسبی باشد. در این میان کلمات کلیدی طراحی سایت خود را نیز درج نمایید.

 

عدم کپی بودن محتوا

 

عدم کپی بودن محتوا و نیز تولید محتوای یکتا و منحصر می تواند موجب نمایش لینک طراحی سایت شما در عناوین مختلف می گردد که در نتیجه تعداد کاربران بیشتری را در تیتر موضوعی مختلف به سمت طراحی سایت هدایت می نماییم.

 

انتشار مرتب محتوا

 

انتشار مرتب محتوا که به طور مرتب صورت گیرد نشان دهنده این است که طراحی سایت شما زنده و فعال است و این ملاکی در الگوریتم پاندای گوگل قرار می گیرد و اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت را مورد نظر قرار می دهد.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید