چگونه طراحی سایت خود را برای ترافیک آماده نمایید؟

 

 

 

 

بدست آوردن ترافیک بالا برای صاحبان طراحی سایت همراه مورد توجه قرار می گیرد اما چگونه ترافیکی که به سمت طراحی وب سایت ما هدایت می شود را به فرصتی برای بازاریابی تبدیل نماییم. ورود هر کاربر در معنای فرصتی برای مارکتینگ ما می باشد و اگر نتوانیم ازین فرصت استفاده نماییم یک فرصت سودآوری را از دست داده ایم. پس نگه داشتن و جذب نظر کاربران طراحی سایت ما به اندازه جذب ترافیک حائز اهمیت می باشد. حال چه اقداماتی موجب می شود که ترافیک ما به بازاریابی و مشتری طراحی سایت ما تبدیل شود.

 

 

شناختن مشتریان طراحی سایت خود

 

مشتریان طراحی سایت خود را بشناسایید و نیاز کاربران را در نظر بگیرید تا افراد پس از ورود به طراحی وب سایت شما با آیتم های مورد نظر خود روبه رو شوند. درج نمودن قابلیت های مورد نیاز کاربران موجب خواهد شد افراد تمایل به صرف تایم بیشتر در طراحی وب سایت ما داشته باشند. در نظر داشته باشید که کاربران به چه منظوری وارد طراحی سایت شما می گردند؟ با درج چه کلمات کلیدی وارد طراحی سایت شما می شوند. در نظر گرفتن تمامی اینها موجب خواهد شد تا طراحی سایت خود را به کاربرپسند بودن بیشتر تبدیل نماییم.

 

 

هاستینگ مناسب

 

هاستینگ مناسب موجب می شود که طراحی سایت شما مشکلی در اتصال به پایگاه داده و یا بارگذاری نداشته باشد. اگر کاربر پس از کلیک بر روی لینک شما با مشکل لود و بارگذاری روبه رو شود و یا سرعت سود طراحی وب سایت شما بالا باشد طراحی سایت شما را ترک می نماید و شاید دیگر نیز تمایلی به رجوع دوباره نداشته باشد. همچنین اینکه سرعت طراحی سایت به عنوان فاکتوری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شناخته می شود.

 

 

گرافیک زییا طراحی سایت

 

گرافیک زیبای طراحی سایت موجب جلب توجه کاربران می گردد و  اولین جنبه و لحاظی که کاربران مورد توجه قرار می دهند ظاهر گرافیکی طراحی وب سایت شما می باشد. بنابراین از تصاویر گرافیکی زیبا ، قالب زیبای طراحی سایت استفاده نمایید تا کاربران را به خود جلب نمایید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید