چه باورهای اشتباهی در خصوص الگوریتم پاندا گوگل می شود؟

 

 

 

 

اگر در خصوص الگوریتم پاندای گوگل سوال نماییم بسیاری از افراد پاسخ خواهند داد که محتوای کپی و نیز محتوای کم درج شده در صفحات طراحی سایت،  آیتم هایی است که در الگوریتم پاندا مورد بررسی قرار می گیرد. اما حقیقتا ایا تنها این دو فاکتور در محتوای موجود در صفحات طراحی وب سایت الگوریتم پاندای گوگل در نظر گرفته می شود و در سئو سایت و بهینه سازی سایت تحلیل می گردد. در ادامه ما بیان خواهیم نمود که چه متریک های دیگری در الگوریتم پاندای گوگل مورد بررسی قرار می گیرد و به عنوان آیتمی در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت قرار می گیرد.

 

 

الگوریتم پاندای گوگل در سئو

 

گوگل در الگوریتم پاندای خود بیان نمود که برای طراحی سایت هایی که از محتوای کپی شده استفاده می نمایند نمره منفی اختصاص می دهد و اعتبار منفی را برای سئو طراحی سایت آنها در نظر می گیرد. شاید طراحی سایت هایی که محصولات و خدمات مشابه ای را سرویس می نمایند با محتوا و مطالب یکسانی رو به رو باشند و این سوال برای آنها مطرح گردد که به عنوان محتوای کپی شده در الگوریتم پاندا با امتیاز منفی روبه رو می شویم؟ در پاسخ باید گفت که تغییر ظاهری و اندکی تغییر در محتوا و محصولات می تواند طراحی سایت شما را از امتیاز منفی در الوگریتم پاندا نجات دهد. درج توضیجات مکملی بیشتر و ادنک تغییراتی در محتوا می تواند فرمت مناسبی باشد.

 

 

محتوای بی کیفیت

 

چگونه گوگل محتوای بی کیفیت را شناسایی می نماید و متریک های گوگل در شناختن محتوای بی کیفیت چیست. محتوای کپی شده ، حجم کم محتوا شاید مهم ترین متریک ها باشد اما در کنار آن متریک های دیگری مانند آیتم های زیر در نظر گرفته می شود.

 

  • تعداد کلیک ها در نسبت به دیگ رقبا
  • اشتراک گذاری بیشتر محتوا در شبکه های اجتماعی و غیره
  • Bounce rate و یا میزان ترک صفحه توسط کاربران

 

متریک های بالا در ایتم هایی است که در تحلیل کیفیت محتوای شما موثر می باشند اما اغلب مورد توجه صاحبان طراحی سایت و نیز محتوا نویسان طراحی وب سایت قرار نمی گیرد. این آیتم ها که با عنوان کاربرپسند بودن محتوا قلدام می شوند در سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز موثر می باشند.

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید