طراحی سایت responsive نونگا چگونه است؟

 شرکت طراحی سایت نونگار با در نظرگرفتن تکنولوژی روز طراحی سایت و فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری دنیای ارتباطات و استقبال کاربران از دستگاه های هوشمند نظیر انواع گجت ها و موبایل ها و تلویزیون های هوشمند و نیز مدنظر قرار دادن یکی از ملاک های افزایش بازدید سایت در موتورهای جستجو بنابر آمار جهانی، طراحی وب سایت responsive را در اولویت طراحی سایت های خود قرار داده است. با ذکر نمونه ای از آمار مربوط به بازدید سایتها در دستگاه های مختلف در کشور انگلستان پی به اهمیت طراحی سایت واکنشی خواهیم برد.


در حال حاضر دو سوم مردم انگلستان گوشی هوشمند دارند و 90% از افراد جوانی که میانگین سنی آنها بین 16 تا 24 سال است این وسیله را دارند. (حال تصور کنید تعداد افرادی که وب سایت ها را در موبایل خود مشاهده می کنند). بر اساس اعلام اداره ارتباطات بریتانیا (آفکام)، انگلیسی ها روزانه یک ساعت و 54 دقیقه روی موبایل هایشان به اینترنت دسترسی دارند و این را فقط با 1 ساعت و 9 دقیقه ای که بر روی کامپیوترهای شخصی صرف می کنند مقایسه کنید.

 

 طراحی سایت واکنشی چیست؟


پس در پاسخ به اینکه طراحی سایت واکنشی چیست، این پاسخ را خواهیم داد: سایتی که بگونه ای طراحی شده است که همان گونه که در تلفن های موبایل نمایش داده می شود در تبلت یا لپ تاپ نیز همان گونه دیده می شود. طراحی سایت واکنشی با ایجاد تغییرات پویا در ظاهر وب سایت بسته به اندازه صفحه و جهت دستگاهی که در آن رویت می شود، صورت می گیرد و خود را با هر صفحه نمایشی به گونه ای تطبیق می دهد که نیازی به بزرگنمایی یا اسکرول افقی نباشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید